هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

بیست و هشت فروردین

یجوری تاریخو تو عنوان نوشتم که یعنی خیلی مهم. اما فی‌الواقع امروزم، یه‌روز بود مثل همه‌ی روزای دیگه. تنها تفاوتش با دیروز این بود که رفتم ترمیم ناخن.  کلی پول دادم ولی اومدم خونه حس می‌کنم گند زده یارو:)

آرایشگاه مالوف و مانوس همیشگیمو میرم دیگه. همونی که مدیرش باهام اندک رفاقتی داره و یه کمیم خشنه. این ظاهرالصلاح نبودن و عشقم و گلم نگفتنشو می‌پسندم:) خیلی جدیه  و بگی نگی اعصاب درست درمونیم نداره. اما خب علفیه که به دهن بزیی که من باشم شیرین میاد:) 

تو راه خرید میوه‌جاتم کردم و برگشتم سراغ کار و زندگی. در حال حاضرم شادان و مسرور و خرسندم برای سه روز بیکاری پیش رو. البته فردا گیر کلاس و برنامه‌های درس و مشقم. اما خب کارنمی‌کنم. 

دلم میخواد یه استخریم برم. حالا ببینم چی میشه. ابزارو ادوات مورد نیازو میذارم تو ماشین و تلاش می‌کنم که تنی به آب بزنم حتما. گفتم ماشین یادم افتاد. اس ام اس خلافی اومده برام و دیدم اوووه چقدرررر جریمه شدم. هرچقدرم خواستم ریز جزئیاتشو بگیرم پلیس راهور جواب نداد.  نمیدونم کجا خلاف رفتم یا چی:/

فردا هم هییییچ حوصله‌ی ماشین بردن ندارم. اما می‌برم. تا شاید بعدشم برم شنا.  دوییدنم خوبه البته چون هوا خنکه هنوز. کلا ذوق کار نکردن و تعطیلی دارم:) هنوزم میگم چیست کار و اصلنم سرمایه‌ی جاودانی نیست کار:))

دیگه خلاصه همینا. موضوع جدیدیم پیش نیومده و اوضاع کمافی‌السابق داره پیش میره.

نظرات 4 + ارسال نظر
مگی جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 06:49 http://Meghan.blogsky.com

من از اونام که هر سری میگم قشنگ شدا ولی ماه دیگه میرم ریموو می‌کنم خیلی کسل‌کننده‌ست و از طرفی کلی وقت و پولتم هر ماه میگیره

منم میخوام این بار ریموو کنم
البته ناخن کارم تمیز کار نمی‌کنه. شاید ناخن کار و آرایشگاهمو عوض کنم.

ترانه پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 18:04

مبارک باشه ناخن نو . چه رنگی کردی؟:

ممنونم ترانه جان البته امروز رفتم اون لاک قبلیو پاک کردم چون خیلی رومخم بود رنگش. درگیرم با خودم
در حال حاضر فرنچ

قره بالا سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 23:00

ناخن نو مبارک

خیلی ممنونم

خانوم ف سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 22:56 http://khanomef.blogsky.com

همه چی تا وقتی پیشه ناخن کاریم اوکیه
تا میایم خونه گند کاریا به چشم میاد

من فقط میخوام تموم بشه بس که اعصابم خورده از مناسک طولانیش.
خونه که اومدم دیدم قشنگ ماسمالی کرده اخمخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد