هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

آنچه می‌دانم آنچه را می‌خواهم، ویران میکند.

این جمله از امیلی چورانه. راستش من اصلا امیلی چورانو نمی‌شناسم. اما حامد عنقا با اون دک و پز انتلکتوئلیش حتما می‌شناسه که اول سریالِ نابودِ گناه فرشته اینو گذاشته. 

حالا من چند روزه درگیر این جمله شدم. خیلی،جمله‌ی عجیبیه و مثل غزلای حافظ هر کسی میتونه استنباط و درک شخصیشو ازش داشته باشه:)

شمام فکر کنین کدوم دانسته‌تون باعث میشه، خواستنیاتون خنده دار به نظر برسن.

من خودم یه سری چیزا در مورد خودم میدونم که باعث میشن خیلی خودمو به درو دیوار نزنم واسه خواسته‌هام. البته زیاد نیستن و این چیزایی که میدونم و خیلی به مرور زمان و بر اساس تجربه‌ی زیسته فهمیدمشون. 

بگذریم ازین داستان دانستنیها و خواستنیها؛) من بعد از یکی دوروز درگیری با انواع مشکلات گوارشی امروز یه کمی حس بهتری دارم و به نظر‌میرسه اوضاع داره آروم میشه. یه مقداری با بیحالی تمام کار کردم و چندین روزم هست ورزش نکردم. واقعا رمق ندارم. 

حالا تو این وانفسا، مادرمم مشکلات قلبی عروقیش، شروع کردن خودشونو نشون دادن. من که مریض بود و نا نداشتم . اما برادرم برده بودش دکتر و گویا داستان تعویض دارو و این جریاناتو داره.

 مادرم ازون آدماست که اصلا به خودش نمیرسه و به خاطر همینم من واقعا از دستش عصبانی میشم. چون رسما این بی حوصلگی و بی خیالیش در مورد خودش، باعث فکر و خیال و البته زحمت برای بچه‌هاش میشه. 

دیگه موضوع قابل عرضی وجود نداره. 

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 18:50

امیدوارم حالت بهتر بشه عزیزم مراقب خودت باش لطفا

ممنونم ازت سمیرای نازنین

لیمو یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 09:26 https://lemonn.blogsky.com

این "ناراحتی از اهمیت ندادن مامانها به خودشون" یکی از اون احساسات پیچیده انسانیه که وقتی توی موقعیتش نیستی، درکش سخته.امیدوارم بهتر باشن عزیزم

خیلی کلافه کننده و درموندگی آوره

باغبان یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 08:49

انتلک چی چی شن؟!!!
این من میدونم شبیه «من می دونستم»ِ دوست گالیور نیست؟!
عصبانی نشین لطفا، معده اتون باز حالش بد میشه ها، مادره دیگه!

گِلام ناامید و بدبین بود خیلی این ازون جنس نیست باورکن

رضوان یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 03:47 http://nachagh.blogsky.comy

مراقب معده نازنین تون باشید نازنین بانو

ممنونم رضوان عزیزم

قره بالا شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 22:22

خیلی ناراحت نباش ما هم نمی‌شناسیم
حتی احتمالا خود حامد عنآقا هم نمی‌شناسه


مامانا همشون همینن
خدا سلامتی بده

ممنونم سلامت باشی گوزل بالاجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد