هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

زبون فرانسه:)

این ضرب‌المثلو حتما شنیدین که میگه فلانی تو فعلا برو همینو که زاییدی بزرگ کن بعد برس به بعدی:)) 

حالا منم انگلیسیمو از حالت آی ام عه بلک بورد خارج نکرده، دلم پر‌ میکشه شروع کنم فرانسه خوندن. واقعا پر می‌کشه ها:) نمیدونم چِم شده واقعا؟ هرچیم فکر می کنم می‌بینم سرمم جایی نخورده و اتفاقیم غیر از اون معده درد سخت، برام نیفتاده. مگه این‌که بگیم مشکلات گوارشی ، رو شیرین عقل شدن انسانها تاثیر دارند. 

یعنی شیرین عقلی بشه متغیر وابسته که مشکلات گوارشی به شکل متغیر مستقل روش اثر بذارن‌. یعنی ایجاد، کاهش و افزایشش بدن:)

حالا از دوستان محقق تو حوزه‌ی نورو ساینس و کلا بروبچز مالتی دیسیپلین خواهشمندیم رو این موضوع یه ریسرچی انجام بدن‌. با تشکر:)


نظرات 7 + ارسال نظر
باغبان سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 17:38

گفته بودم بهتون افتخار میکنم هنوز زندگی عزیزم؟!
یادگرفتن زبان جدید عاااااااالیه!
به نظرم خیلی جدی شروعش کنین.
از کلاس و یه استاد خوب! این خیلی مهمه،
بعد زبان گوشیتونو به زبان فرانسه تغییر بدین، آهنگهای فرانسوی گوش کنین و انیمیشنهای خود فرانسه یا دوبله فرانسوی ببینین
و سریال امیلی در پاریس رو حتما!!!
اینجوری خیلی زودتر از اونچه تصور میکنین راه می افتین.

قربونت بشم که
میگما این که همش تو دلم مونده انگلیسیم باید بهتر بشه چی؟ همش میگم نکنه دارم کار الکی می‌کنم

لیمو سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 11:31 https://lemonn.blogsky.com

فرانسه سخته ولی خیلی شیرینه. آهنگها و فیلمهاشونم که عااالی. دلت حق داره یهو پر بکشه

دل من گاهی یه پرایی میکشه که فراخ‌السلطنگی سریع قیچیشون می‌کنه

فریبا سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 03:24

بستگی به خودت داره.بعضی ها استعداد یادگیری زبان بالا دارند.
خودتو اذیت نکن.فشار زیاد به خودت نیار.
اگر زندگی برات شیرین می شه بخون

البته فشار میاره دیگه اگه بخوام یاد بگیرم جدی. فعلا که تصمیم نگرفتم

سمیرا سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 02:24

منم خیلی زبان فرانسه رو دوسدارم، یه مقداری سخته ولی شیرینه. Duolingo رو نصب کنید، اگه انگلیسیتون به نسبت خوب باشه، آموزش زبان فرانسه خوبی داره. اگه وقتشو دارید کلاس فرانسه ثبت نام کنید، معمولا ترم های اول تا سوم چون تعداد ثبت نام کننده ها بیشتره، به صورت گروهی کلاس هاش توی آموزشگاه ها برگزار میشه. از نظر من کلاس گروهی زبان جذابیتش بیشتر از کلاس های خصوصیه، موفق باشی عزیزم

من یه چندتا درس دولینگو رو جلو رفتم اما ولش کردم
اما هیچ وقت جدی پیگیر زبان فرانسه نبودم

رضوان دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 23:27 http://nachagh.blogsky.comy

سلام.به نظر من این کشش و میل در شما ناشی از شیرین عقل شدن نیست بلکه به دلیل زیبا پرستی شماست.در ایران زبان فرانسه خوندن در هنرمندان دیده میشه.«آقای حسین بیک باغبان» مردی از همکاران قدیم پدرم در اداره« کار »به ادبیات فرانسه علاقه داشت و برو زندگینامه اش را سرچ کن چه ها نکرده.درین تصمیم راسخ قدم باشی انشا الله

خیلی ممنونم چه کامنت حال خوب‌کنی بود رضوان جانم کلی باد به غبغبم افتاد

سارا دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 22:50

ممنون که هنوز می نویسی و ببخشید که چند روزه کامنت نمی گذارم. چند روزه حالم خیلی خوب نیست و درگیری فکری دارم. کار خاصی هم نمی کنم که از این حالت خارج شم، رخوت بهاره هم بهش اضافه شده و همش ترجیح میدم بخوابم.
زبان دوم خیلی خوبه و واقعا روی حافظه هم اثر داره، فقط لازمه لازمه زبان اول خوب باشه.من وقتی آلمانی و شروع کردم، واقعا روی انگلیسی ام اثر گذاشت و انگار دو تا زبان یک جای مشترک تو مغز من نشستند. یعنی گاهی شک می کنم این لغت انگلیسیه یا آلمانی؟ و نهایتا ترجیح دادم انگلیسی ام بهتر کنم. ولی جالبه سرعت یادگیری ام تو آلمانی بیشتر بود. ولی خوب توانایی زبان یاد گرفتن آدم ها متفاوتند. به نظرم انگلیسیت واقعا خوبه، از این اصطلاحات و کلماتی که اینجا می گذاری کاملا معلومه.
حالا شروع کن، زبان جدید خوندن هیجان داره. دیدی اذیت میشی، فوقش ادامه نمی دی.

ساراجانم واسه کامنت نذاشتن عذرخواهی می‌کنی؟
من ممنونم که اینجارو میخونی این چه حرفیه
چه خوب پس آلمانیم بلدی

سوری دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 20:52

دو زبان با هم میشه جلو برد هرکاری دلت خواست برو سمتش

سوری جانم سخته یه کم ولی میشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد