هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

اولین روز جدی کاری شروع شده آیا؟

تهران که کماکان خلوته و این یعنی داستان از شنبه شروع میشه:) البته آخر هفته‌ی آینده هم تعطیلات عید فطره. کلا فروردین اگر کار اداری داشته باشی باید بی خیالش بشی.

 کارمندا پولاشونو خرج کردن و تعطیلات طولانیشونم تموم شده و وقت گذروندن زیاد با جاری و باجناق و شوهر خاله و شوهر عمه اعصاباشونو خط خطی کرده. خلاصه دم‌پرشون نباید رفت:)

ازونطرفم زردی موها زده بیرون و رنگساژ لازم شده. ناخونا باید ترمیم بشن و ... در کل همه‌ی زحمتا و بدوبدوهای زیبایی تو اسفند  و تحمل کردن آرایشگاههای شلوغ و آرایشگرای خسته و کلافه، دود شده رفته هوا. 

در مجموع فروردین ماه سختیه:) واسه خانوم همسایه‌ی ما سخت‌تر. فکر کن شبا همش مهمون داشته باشی و باهاشون بخندی. روزا با شوهرت به خاطر همون مهمونی دعوا کنی و گریه و زاری. این که چرا به خواهرت هیچی نگفتی و چرا برادرزاده‌ت موهای دخترمونو کشید یه گوشه نگاه کردی و غیره و ذلک. 

حالا من که به عنوان به آدم‌گریزِ منزوی خیلی خودمو درگیر این مسائل فنی-فمیلیایی:) نمی‌کنم. یه گوشه ماستمو میخورم معمولا. 

بیپولم نشدم چون تقریبا که تحقیقا، برای عید خرید مرید و مسافرت نداشتم. به برادرزاده‌هام عیدی دادم فقط که اونم با احتساب تورم و اینها، افزایش مبلغ آنچنانی نسبت به سال گذشته نداشت:) 

فی‌الواقع من پولیم ندارم که بیپول بشم یا نشم. یه انسان هشت در گرو نهم و زندگانیم بدینسان میگذره. حالا یه اسکوروچی هم بزن قد این هشت در گرو نهی ببین چه آشی از توش درمیاد:))

تازه امسال میخوام زیادم کار نکنم و نهم تو گرو نهم باشه:) سال شل کردن و استراحت نامگذاریش می‌کنم و بس. قبلنم هر اسمی روش گذاشتم، به عنوان یه متزلزل التصمیم، امروز عوضش می‌کنم:)) بیشتر بخوابم و بگردم و اگه بشه بی خیال دنیا و مافیهاش بشم اصلا. 


نظرات 11 + ارسال نظر
لیمو شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 13:54 https://lemonn.blogsky.com

از این همسایه تون میشه یه سریال نود قسمتی ساخت.
+جمله ی پولی ندارم که بی پول بشم خیلی منطقی بود. میخوام مورد استفاده قرارش بدم.

نود قسمت فقط فصل اول

Fall50 سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 23:55

دنیا لیاقتش درهمین حد،مازیادی لی لی به لا لاش میذاریم، باید به پشم بگیریش وفقط خوش بگذرونیش

آفرین فال جان. دقیقا همینه.

سمیرا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 22:48

راستش رو بخوای من همیشه تورو توی قلبم بابت سفت و سخت انجام دادن کارهات تحسین کردم با اینکه به سهل گیری خیلی اعتقاد دارم ولی راستش خیلی به دلم نیست مهر کارت عضویتت رو بزنم عزیزدلم ولی درنهایت، چون میدونم درکل برات خیلی خوبه، قدمت بر روی چشم عزیزم، خوش اومدی

چاکلز شدم سمیراجانم
دستت درد نکنه

قره بالا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 22:22

فراخ السلطنگی رو دوست داشتم
منم بازی

بیا هنوز کلاب جاداره گوزل بالاجان

سمیرا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 20:43

حقیقتش رو بخوای من خیلی وقته رئیس همین کلابم باعث افتخارمه حتما

خب پس امضای کارت عضویت مارو بزن سمیراجانم

سوری سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 14:49

کاش منم شل مینمودم

عضویت میپذیریم تو کلاب شل گیران

سمیرا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 14:37

آفرین بر تو، خوب می کنی

بیا تو کلابمون سمیراجان

باغبان سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 13:42

ریمایندر: اسم سال رو بالای کلندرتون بنویسین یادتون نره ها!!

مینویسم حتما و سعی می‌کنم وفاداربه اسم سال پیش برم باغبان جانم

سارا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 13:26

دقیقا انگاری کار هنوز شروع نشه، البته خیلی ها هم از هفته دوم رفتن سرکار.
هوا خیلی بهتری و خواب اوره، من امروز خواب موندم و دیر پا شدم.
ما هم هرسال، یک اسمی برای سال جدید می گذاشتیم ولی امسال حسش تا حالا نبود.
شل کردن هم خوبه، من مغزم شل کنه، خوبه ولی نشخوار فکری دارم و خیلی بده.

ساراجان امان ازین نشخوار فکریا امان

رضوان سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 12:27 http://nachagh.blogsky.comy

از امروز به خودتان پیام گفتاری «بی خیال» را هر روز تو برنامه بذارید.
در عمل بدن را ریلکس کنید.

واقعنا بی خیال باید بشم رضوان جانم

زهره سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 12:20 https://shahrivar03.blogsky.com/

هنوز بیوتی جون اسم باکلاسی شل کردن و استراحت میشه خودمراقبتی یا self care
۱۴۰۳ رو خواستی برات سال خودمراقبتی باشه

عه من به زبون بیهقی هم بخوام حرف بزنم فوقش میگم فراخ‌السلطنگی:))
خودمراقبتی خیلی شیکه خدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد