هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

حالم گرفته شده:(

امروز از نتیجه ی هیچی راضی نیستم. قشنگ حال انسانیو دارم که گندزده و جرات نگاه کردن بهشم نداره. دلم نمیخواد در مورد خرابکاریم  بیشتر ازین حرفی بزنم. اما واقعا حالم گرفته است.

به قدری کلافه شدم که قشنگ معده م ریخته به هم. نمیدونم شاید انتظارم از خودم بیشتر بود یا چی. در هرحال گذشت و حال بدش برام موند. اینم  بگم که خرابکاریم توحیطه ی کارو بار بود.

برم ببینم میتونم بخوابم:(

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 13:08

امیدوارم خوب خوابیده باشی!
پیش میاد از این اتفاق ها.
کیه که گند نزده باشه

خوب نخوابیدم ولی امروز در مجموع روز بهتری بود.
ممنونم ازت

قره بالا یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 01:08

امیدوارم فردا روز بهتری باشه

واقعنم بهتر بود. ممنونم

زهره یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 00:23 https://shahrivar03.blogsky.com/

عزیزم... فکر میکنم خیلی بیشتر از حدی که نوشتی ناراحت شدی چون تو نوشته های غمگینی که بعضی وقتها داشتی هم غالباً ایموجی بعد از عنوان خوشحالی بود.
امیدوارم فردا که بیدار شدی به نظرت اونقدرها هم گندکاری نباشه و احساس امروزت ناشی از خستگی باشه فقط

زهره یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 00:12 https://shahrivar03.blogsky.com/

عزیزم... فکر میکنم خیلی بیشتر از حدی که نوشتی ناراحت شدی چون تو نوشته های غمگینی که بعضی وقتها داشتی هم غالباً ایموجی بعد از عنوان خوشحالی بود.
امیدوارم فردا که بیدار شدی به نظرت اونقدرها هم گندکاری نباشه و احساس امروزت ناشی از خستگی باشه فقط

آره زهره رسما حالگیری بود و تا صبحم فقط کابوس دیدم:/
واقعا الان فکر می‌کنم اوکیه حالا:)) اما دیشب ودیروز حاال بدی داشتم واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد