هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

روز بیست و ششم از چله نویسی: کک افتاده تو لباسم:)

نوشتن پست امروزم الکی عقب افتاد. فقط به خاطر این که می‌خواستم از یه هدیه‌ی نطلبیده واسه سفر استفاده کنم. فی‌الواقع برادرم، یه کارت هدیه‌ای بهم داده که مخصوص سفره. حالا هرچیم من بگم که یکجانشینم و ال و بل ولی انگار ابر و باد و مه و خورشید و فلک میخوان منو جاکَن پاکَن کنن:) 

اینجوریه که میتونم بلیط رفت و برگشت  و پول هتلو باهاش حساب کنم. انتخاب مقصدم با خودمه. حالا موندم میون چندتا دلبر اصلا برم کدوم ور:) نرمم کارت هدیه اعتبارش تا آخر اسفنده و تموم میشه و فی الواقع حروم، هرس میشه. 

گرفتاری شدم به خدا. اصلا یادم نبود این کارتو دارم. وگرنه لااقل اونجوری بریزبپاش مرخصی راه نمینداختم. 

درهرحال میشه باهاش یه دوسه روزی رفت یه وری. نمیدونم کجا برم. خیلیم ناراحتم بابت این که فراموشش کرده بودم. امشب برادرم خودش یادآوری کرد. گفت تو هیچ جا که نرفتی. کارتتو چیکار کردی پس؟ 

منم که کلا فراموش کرده بودم همچین داستانیو. حرفی برای گفتن نداشتم واقعا. تا رسیدم خونه شروع کردم به رصد کردن مقاصد گردشگری و قیمت بلیطا و هتلا. اما خب نتیجه ای هم در پی نداشت. 

شب با برادرم و خانوم نازنینش رفتیم بیرون شام. کلا اطعام مساکین می‌کنن و میخوان سفرم بفرستنم حتی:) هزینه‌هامو به نوعی متقبل شدن و دستشونم درد نکنه. اما خب با این کک در جامه چه کنم؟ کک سفر مفتکی منظورمه. 

بذارم فردا بهش فکر کنم. الان خسته‌م یه کمی هم از فراموشکاریم کلافه شدم. بخوابم شاید فردا بتونم تصمیم بگیرم. شمام اگه پیشنهادی دارین خلاصه بریزین وسط کامنتدونی:) 

نظرات 8 + ارسال نظر
محبوبه جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 18:48

بنظر با آقای برادر و خانومش جمع کنید ، برید، فک کنم سفر تنهایی رو خیلی دوست نداری، اگه داخلیه، اصفهان، یزد ، کاشان و قشم ، پیشنهادات منه، سه تای اول رو پارسال یک هفته قبل عید رفتیم، تا دلت بخواد اطلاعات بوم‌گردی دارم، کاشان سپنج رفتیم، یزد دربار رفتیم که معمولی بود، سپنج رو بیشتر دوست داشتم، اصفهان رو هتل سه ستاره رفتیم که معقول بود، اطلاعات غذاخوری هم دارم

به به چه خوب که این همه اطلاعات داری.

رضوان جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 13:30 http://nachagh.blogsky.comy

پولی که در کارت سفر هدیه شده به شما ،توفیقی احباری است که نصیبت شده،هرچه زودتر روغن ریخته را صرف امام زاده کن.قبلا هم کفته ام دیدن اصفهان را بذار تو برنامه ات به خصوص از ۲۹ بهمن به بعد که اب زاینده رود باز است ،

خیلیم توفیق اجباریه آخه

مرمر جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 13:08

سلام
هنوز بیوتی عزیزم برات وفور نعمت مهربانیو آرزو دارم،این مهربونیا ی جون به جون آدم اضافه میکنه،البته مطمینا قبلا شما لطف و مهربونی داشتی که الان متفابلا بهت لطف دارن.
در خصوص مقصد سفر،اگه به طبیعت و دریا علاقه داری قشم و هرمز خیلی قشنگه

سلام مرمر جان ممنونم ازت
آره خداییا مهربونی می کنن خیلی
والا نمیدونم کجا برم که

نرگس جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 12:40

داخلی یا خارجی؟ به مالدیو و سریلانکا و این جور جاها میخوره؟ اگر بشه که عالیه. داخلی هم که این فصل همه میرن جنوب دیگه. هرچند الان شمال هم بدجور میچسبه.

نرگس جانم کارت هدیه دادن واسه دوروز سفر ایرانی به زور بابا خارجیم کجا بود
دیدی چقدر بد نوشتم؟ جمله بندیا در حد کلاس اول ابتداییم نیست

محبوبه جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 09:39

چه خوب که آقای برادر مثل من فکر کرده
حالا بریم به سراغ سفر.
داخلی باشه یا خارجی؟ تکراری باشه یا جدید و بکر..؟!

خارجی که محبوبه جان این یه کارت هدیه استا نمیشه اصلا:))
داخلی دوروزه میشه رفت. نمیدونمم کجا برم اصلا حالشم ندارم

مونا جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 09:09 https://motherofflowers.blogsky.com/

وای چشمام قلبی شد
سفر رایگان تنها؟
این مرحله تو زندگی من صدتا قفل داره

حالا فقط هتل و بلیطش رایگانه. مابقی سرجاشه. اما حال تنها سفر کردنم ندارم آخه

سوری جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 08:53 http://Sutime.blogsky.com

چه برادر خوبی.
دزفول یزد قشم چابهار. شمال الان قشنگ نیست.

سوری جانم واقعا همشون خوبن آخه

سارا جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 06:35

سلام نسیم جان
الان بهترین مقصد سفر جنوب.اهواز و بوشهر اگر قشم و کیش و بندرعباس رفتین. فرصت از دست ندین مرخصی ها رو هم با عید جبران کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد