هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

روز شونزدهم از چله‌نویسی: دست بده تو دست یار خنده بزن بر بهار:))

یار در عنوان پست کنایه حضرت هنوز بیوتی خودتونه. چطور؟ ایطور که دست یاریتونو بذارین تو دستم و تا میتونین آرایشگاه خوب بهم معرفی کنین تو تهران. آرایشگاهی که میک آپ کنه چش درآر؛))

خنده بزن بر بهار هم کنایه از هیچی نیست اینجا و جهت رفع کوتی اومده. در هرحال خواستم شبیه اینفلوئنسرا از خواننده‌هام کمک بگیرم واسه یافتن یه جایی که خوب باشه کارش و نخواد خیلیم گرون بگیره:)

هرچند نمیدونم چرا وبلاگ خونا و وبلاگ نویسا مثل خودم جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه‌ان و دهک اول و داستان؟ یعنی مثل اینستاگرام نیست که لاکچری‌زیها منتشرن توش:) در هرحال هرچی تو وسع آشناییتون با مقوله ی بروبچز میک آپ آرتیست هست بذارین تو طبق اخلاص کامنتا:) خدا یک در دنیا و صد غلمان در آخرت نصیبتون بکنه به حق این روز عزیز:))

دیگه همین.


خب شب شد و هیشکیم به فراخوان آرایشگریابی لبیک نگفت:) باید حدس میزدم اینجا یه مشت آسیب‌پذیر طفلک دور هم جمع شدیم و از سایه‌ی همم می‌‌ترسیم.‌به نحوی که میگیم سین اومد زد رو برد تا جای شین باز بشه. بعد عین به غین گفت خاک توسرت یه نقطه اضافی داری  و غینم باهاش قهر کرد:))))

از امروزم بخوام بگم این که ورزش نکردم. کار با اعمال شاقه و بدبختی و اینا انجام شد. جوری که فقط به ضرب و زور تعهد و اعتبار و این قسم اباطیل خودمو کشوندم. 

پنج شنبه رو به خویشتن مرخصی دادم. فی الواقع با احتساب چهارشنبه و جمعه یه سه روزی کاری نیست جز کلاس چهارشنبه. 

البته که فردا هم هست. اما کلا فردا اوضاع کار و بار خیلی شرتی و شپروتی و خودبه خودی سبکه. قصدم دارم برم پشت مو کفتریامو یه صفایی بدم و موهامو ازین حالت والذاریات دربیارم. 

پنج شنبه وقت فیشال دارم و جمعه هم بالاخره یه مشاطه‌ای پیدا می‌کنم واسه سرخاب سفیداب عروسی. 

دیگه این که برادرم یه بسته سوهان برام گرفته. چه سوهانی نگم براتون لقمه‌ای و پر از پسته. دیگه بقیه‌شم نگم بهتره که نصف بسته رو از دیروز خوردم. می‌بینمش پاهام شل میشه و هوس چایی می‌کنم:)

لاغرم نشدم هییییچ. یه چندصد گرم ناقابل که ایشالله با این سوهانا برمی‌گردن سرجای اصلی خودشون:) 

سالم خوری پایه‌ی کارم هست اما گاهی خب سوهان و بستنی و ویفرم میاد دیگه. اجتناب‌ناپذیرن این چیزا اصلا:) البته خدایی زیاد نمی‌خورم. غذای بیرون و سوسیس و کالباس و سس و نوشابه و این چیزام بنکل مصرف نمی‌کنم. مصرف نون و برنج و ماکارونیمم به حداقل رسوندم. مدتهاست سنگک نمیخرم و تست پروتئین میگیرم. صبحها دواسلایس ازین تستا میخورم. برنجم هفته ای فوقش دوبار و ماکارونیم یه بار‌.  اکثر غذاهامم تقریبا اینقدر کم روغنن که میشه گفت بی‌روغن. 

ورزش هفته ای سه بار همیشه‌ هست. گاهیم میشه چهاربار. یه اپلیکیشن ایرانی پولیم هست به اسم اپتیت میخوام با اون ادامه بدم. ورزشای اپ خودم دیگه کم کم دارن تکراری میشن. وزنه‌ی سنگین‌ترم باید بخرم. 



نظرات 17 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 18 بهمن 1402 ساعت 09:39 https://lemonn.blogsky.com

نو نو نو شما بیوتی بیوتی زادگان هستین. شبیه سفید برفی که چون سفید بود اسمش این شد.
+ کامنت قبلیم رو تا چشمم بهش میفته حرصم در میاد. نمیدونم چرا نوشتم "سرآمده". این اشتباه های تایپیم جدیدا زیاد شده اینجا هم که به هکسره خورده.

لیموجانم عیب نداره به غلطای تایپی و اینا گیر نده زیاد بعدم این که من از طرف همه‌ی بیوتی زادگان مقیم مرکز از شما ممنونم

زینب سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 22:01

سلام
زِد هستم و پیشنهادم به شما خانم سین خ هست سیما خسروی
عاشقش میشی

سلام زینب جان ممنونم ازت
کلیم خندیدم

آهو سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 14:38

لیلا ملک

خیلی لطف کردی آهوجان

آهو سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 14:34

اُمیده میکاپ آرتیست،سارا (؟) مَلِک، سالومه
اینستا بزنین کاراشون هست.
.
ولی چیزهایی هست که نمی دانی. شایدم داستان اینجوریه: ما از اون ها که براشون کامنت میذاشتیم، تنهاتر و طفلکی تر و لبیک نشنونده تر بودیم!

آهوجانم تو لب تر کن لبیک و به سردویدنو ببین

علی سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 14:27

تو فرشته حتی با آف ۵۰ درصد ارزون ترین لباسشم هنوز واسه ما مرحله اش باز نشده

حالا من واسه قشر آسیب‌پذیر آنلاکش کردم با این خرید

لیمو سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 13:07

خب آخه بیوتی جون شما از اسمت معلومه سرآمده حوزه بیوتی ما هستین دیگه. من آخرین باری که رفتم آرایشگاه برای عروسی خاله م بود در سال ۹۵ که باهزار قسم و آیه راضیش کردم با یه خط چشم بدون دنباله! و ریمل و رژ کار رو دربیاره و حتی از الان بابت عروسی احتمالی خودم در آینده میترسم که زیاد آرایشم کنن. خلاصه که آبی از ما گرم نمیشه.

لیموجانم دیدی کچلا اسمشون زلفعلی و گیسوعه من جزو اون دسته ام‌

سوری سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 12:51 http://Sutime.blogsky.com

من برام عجیب بود اینجا همه از آرایشگاه رفتن ناراضی بودن من که هر وقت رفتم لذت بردم. عاشق کارهای چیلای ام امیدوارم پسندت باشه
ولی میدونم گرونه ولی برو واسه دلت ی آرایشمون نشه

خب آخه واقعا آرایشگر مهمه . حالا میرم می‌بینم

سوری سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 12:47 http://Sutime.blogsky.com

مگ تهران نیستم ولی فریال سلمانی کارهای آرایشگاهش طبیعی هست دوست دارم چیلا بیوتی
Chilai_beauty

ممنونم سوری جانم. لطف کردی زیاد

سارا سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 09:59

من هم شرمنده ام که هیچ پیشنهادی ندارم خدا رو شکر خیلی وقته عروسی دعوت نشدم و تنها کاری که تو آرایشگاه می کنم کوتاه کردن مو و وکس صورت و بند ابرو هست.
به نظر من از اطرافیان که آرایش صورتشون و تا حالا تو مهمونی ها دیدین و خوشتون اومده، بپرسین. چون معمولا سبک آرایشگرها ثابته.
یک چیزی یادم اومد، چند ماه پیش چند تا آرایش صورت توی ابری ثنایی دیدم، خوب بود. البته موها بهتر بود، آرایشها یک کم زیاد بود، اما از خیلی جاها بهتر بود.
امیدوارم مراسم خوش بگذره.

ساراجانم دشمنت شرمنده باشه
خیلی ممنونم ازت

رضوان سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 08:51 http://nachagh.blogsky.com

طلب دست یاری کرده ای جواب از من برو آرایشگاه گل سرخ بگو پکاه اسدی جان سلام منو مژگان خانم عمه ات فرستاده میخوام میکاپ کنی و شینیون و به من زنگ بزن تا باهاش صحبت کنم

ممنونم رضوان جانم

محبوبه دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 23:25

البته که من رشت هستم و تهران نیستم و خبر ندارم.
اما ، دوستم هربار میاد تهران، کرم پودرش رو خودش میزنه و می‌ره یه آرایشگاه که براش مژه بزاره و ابروهایش رو مداد شیک تر بکشن، همینم چهارصد میده، میاد خونه، خط چشم میکشه، رژ دلبر و رژگونه میزنه و تمام، زشت هم نمیشه، پول زور هم نمیده

ممنون محبوبه جان
درسته گرونه

زهره دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 23:05 https://shahrivar03.blogsky.com/

وای مرسی باغبان ! ‌
امروز یه خرید الکی کردم بعد به خودم لعنت فرستادم که چرا پریروز سر اسنپ گرفتن خسیسیم اومد و تو سرما منتظر موندم یخ زدم یاد اون کامنتی افتادم که فکر کنم مینا نوشته بود اسنپ نمی‌گیرم چون دلم نمیاد ۱۰۰ تومان بدم بعد با مترو میام ۲۰۰ تومان خرید بیخودی می‌کنم.
پس مینا بودند! اسمشون یادم رفته بود


هنوز عزیز من کسی رو نمی‌شناسم ولی با این ایده بچه‌ها که خودت آرایش کنی خیلی موافقم. برای مهمانی مهم برای جای جدید اگه راضی نباشی اعصابت خرد میشه

خودم بلد نیستم

قره بالا دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 22:35

یوخ عشقیم
من کلا با آرایشگر جماعت آبم تو یه جوب نمیره
از همون روز کذایی عقدمون که منو شبیه دلقکا آرایش کردن
خدا ازش نگذره

پس من الان چه کنم پس

باغبان دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 20:32

الان نیازمند یاری سبز مینا هستیم

به خدا جای خالیش خیلی حس میشه

زهره دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 18:55 https://shahrivar03.blogsky.com/

مثل خودم!؟!
الآن تو که پرچمدار وبلاگ نویس ها هستی دهک اولی!؟!
مادر شمردن بلد نیستی بگو یادت بدم
برو از همون مزون جونت تو فرشته بخواه برات استایلیست معرفی کنه دهک اولی

زهره جونم من که جیک جیک می‌کنم برات تخم کوچیک می کنم اینجوری باهام حرف میزنی؟
بابا تو تخفبف پنجاه درصدی اون مزونه خریدم و ارزونترین لباسشون. دیدی که از شدت ندیدی بدیدی فرشته فرشته گفتنم تو پستا گوش عالمو کرد:)))
حالا سراغ نداری؟

مونا دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 18:50

من که تهران نیستم، ولی اون موقع هم که بودم از کار هیچ میکاپ ارتیستی خوشم نمیومد. انگار اصلا مفهوم ارایش نچرال رو نمی دونن، همه غلیییظ آرایش می کنند. من سبک ارایش نود میپسندم مثل هایلی بیبر اکثر وقت ها. خیلیها غلیظ می پسندند ولی سلیقه من نیست و اصلا دوست ندارم. به نظرم خودت ارایش کن بهتر میدونی چی بهت میاد. من برای عروسی برادرم رفتم پیش یه نفر که خیلی معروف بود و خیلی هم گرون. رنگ کرم صورتم رو یه درجه تیره تر از پوست طبیعی خودم زده بود و بد شده بود، مخصوصا توی عکسها. دیگه بعد از اون همیشه خودم ارایش می کردم و خیلی هم راضی بودم تا پارسال که برای عروسی خودم رفتم پیش ارایشگر و باز خیلی خوب نشد به نظرم، ابروهام رو تیره و پر کرده بود که بهم نمیاد. افسوس میخورم که چرا خودم آرایش نکردم. چون واقعا بهش فکر می کردم ولی وقت کم بود و گفتم میسپرم به ارایشگر.

موناجونم سواد من از آرایش کردن اینقدره که نمیدونم فرق کانسیلر با کرم پودر چیه
اونوقت تو به من میگی خودم این کارو بکنم؟

ترانه دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 17:27

میکاپ ارتیست؟ به سلامتی کجا قراره بری؟

ترانه جون دیر اومدی نخواه که زود بری:))) پستای سریالی هنوز بیوتی رودست زدن به سریالای ترکی آبکی:))
دارم میرم عروسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد