هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

آخ ترویج فرهنگ مهمانی توام:))

حتما دیدین دیگه همه جا پرشده ازین خبر تغییر اسم شب یلدا به ترویج فرهنگ مهمانی و چهارشنبه سوری به تکریم همسایگان:) خدایی که خیلی باحاله. یعنی تکلیف  اون آهنگ آخ شب یلدای توام چی میشه پس؟ 

آهان یه چیز دیگه ! میدونستین نهان شیدا هم به جای کراش گفته میشه؟  البته به سکون نون. نهان شیدا:)))

اینارو گفتم چون چندوقتیه رسالت هنوز بیوتی نیوزم ادا نشده بود و همین جور رو دوشم سنگینی می کرد. خلاصه بخونین و محظوظ بشین ازین اخبار علمی فرهنگی:/

از خودم اگه بخوام بگم خبری نیست و کماکان همه چیز مثل همیشه است. برای کارِ امروز چاکلز شدم . نه فی الواقع از هم گسستم:) ببین واقعا اونی که گفته کار جوهر ادمیزاده رو با تور بگیرین بیارین برام. کاریش ندارم فقط  میخوام تو چشاش زل بزنم تو سکوت:) بعدبگم سلطان، ستون! ما اگه مداد باشیم و کلا جوهر نالازم باید کیو ببینیم؟ اصلا رییس این خراب شده کیه؟ :))

الان یه تعدادی از خوانندگانِ جان دچار سوءتفاهم میشن  و درباب کار و سرمایه جاودانی بودنش داد سخن در میدن. جون مادرتون بی خیال:/

دیگه همین امروز فقط کار کردم  و  به دلیل پاره ای تالمات جسمی، ورزش تعطیل بود.‌ حالا فردا ورزشم داریم به مبارکی و میمنت. 

راستی من کلا زیاد تو این وادیا نیستم اما نمیدونم چرا دلم میخواد خودمو لوس کنم و بگم  میشه آرزوها و دعاهای خوبتونو برام بفرستین؟ 


نظرات 12 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 21:54

پست جدید نداریم؟

داریم داریم

مینا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 12:33

ب رضوان خانم جونم و نسیم جانم


میشه حداقل اساس تقسیم بندی رو بگید
الان چی شد پسته و بادوم ب من اوفتاد؟!!!

واس پول موتور ،نه والا
من هلاک کردم خودمو نسیم

واقعن شونه ام درد گرفت شد n ملیون !!! موتوره لعنتی n+m تومنه !!! من کلن زدم زیرش

میخوام برم پولمو باهاش سفر ،،،

رضوان جان که خیلی شیک خودشون تخمه آفتابگردونو متقبل شدن‌. خب هوای اصفهان آلوده است امروز و در کل هم نباید باهاشون در موارد خرج و مخارج شوخی کرد. تنها لاکچری جمع تویی دیگه. همونی که برای پنجاه تومن تو حسابش میگه اگه حتی:))
لابد انتظار داری من به عنوان یه زن سرپرست خانوار که با ترشی و خیارشورای فروش نرفته زندگیمو میگذرونم بادوم هندی و پسته بیارم؟
تازه گوزل بالا هم قراره نوقا بیاره و ازون شیرینیایی که روش مغز بادوم میریزن الان اسمش یادم نیست.
باغبان هم قراره چلوکباب بده بهمون. چون شب یلدا اسمش که عوض شده دیگه کسی آش رشته نمیخوره فقط چلوکباب برگ.
هزینه هامو تقبل کنین خدا یک در دنیا و صد در آخرت به همه تون بده ایشالله:/ اصلا دست به خاکستر بزنین طلا بشه. خدا بچه هاتونو براتون حفظ و حراست کنه. عروس دامادیشونو ببینین و کل بکشین براشون.

اگین دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 09:54

یعنی هیچ‌جوره قبول نمیکنم!
ساعت هفت و ده دقیقه صبح میایید کامنت میگذارید؟ و شمام تایید میکنید زودیا. حالا اون چهار صبحی بگیم موقع نمازش بوده، شما دیگه چرو؟

من که بی خواب و بدخواب دو جهانم

همون دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 09:51

وسط ارسال نتم رفت نمیدونم ارسال شده یا نه
تکراری نباشه!
تو شب ترویج فرهنگ مهمانی منی!!
نه ! نمیشینه!
به همین ساعت از ته قلب امید وارم دنیا به کامتون بچرخه به ویژه مراد حاشیه ای

خیلی ممنونم
منم ایضا امیدوارم مرادهای اصلی و قلمرادای حاشیه ای همگان حاصل بشه

مینا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 07:10

وقتی تو چشماش زل زدی و حرفتو زدی بفرستش پیش من !! من یه گوله تو سرش خالی کنم و تامام !!! از کار متنفرم هر روز میگم این سال اخره !!!


پول پول ما فقط برای پول کار میکنیم

پول موتور جور نشده هنوز؟

رضوان دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 04:26 http://nachagh.blogsky.com

«مهمانی توم»دیگه چیه؟عجب فرهنگستانی!خوبه امسال توصیه کنیم هرکی دختر دار شد اسمش را بذاره یلدا.خوبه امسال همه هانوما قرار بگذارند همدیگر را یلدا صدا بزنند.خوبه امسال درباره یلدا تو وبلاگ تون مهمانی برگزار کنید .من تخمه آفتابگردان بیاره قره بالا نوقا و مینا پسته.

واقعا خنده داره این نامگذاریا

به نظر من مینا پسته بیاره و بادوم هندی.

بلوط دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 00:08 http://Qazalkhan.blogsky.com

هنوز جان ورزش در خانه انجام میدی ؟
من دوست دارم ورزش کنم ولی وقت باشگاه ندارم
خواستم ببینم اگر تو خونه ورزش میکنی از چه اپ هایی استفاده میکنی

والا یه اپیه به اسم فیتنس کوچ. اونو استفاده می کنم.

زهره یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 22:46 https://shahrivar03.blogsky.com/

این همه حال خوب به ما میدی، هر لحظه بهترین ها رو از خدا برات میخوایم

عزیزم ...زهره

عالیه یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 22:31

بذار اول یک منبر من باب کار و تاثیرات آن در احوالات انسانی بگم و یک گریزی هم به ارتباطات داشته باشم و نهایتا یک نصیحت ریزی بکنم و سرانجام یک جمله کلیشه ای تحویلت بدم و تا احساس کنم حق مطلب رو ادا کردم
از صمیم قلبم برات بهترین ها رو می‌خوام و نمی‌دونم چرا موقع نوشتن حس کردم یه روز اینجا رو میخونم و مثل خانم ترانه کلی محظوظ میشم ...

کلی به بخش اول کامنتت خندیدم یعنی اسمت با پندرز ارتباط لینک خورده تو مغزم

واقعا ممنونم ازت.
البته که طلب دعا واسه این منظور نبود ولی خب میتونه یه مراد حاشیه ای باشه

باغبان یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 22:03

هرچی آرزوی خوبه مال تو!...

قره بالا یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 21:36 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

آخ تو شب یلدای منی
هنوز بیوتی دوس داشتنی

حمید یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 20:59

سلام
میگم تو شب یلدای منی نبود؟

سلام نه این از منظر یه خودشیفته است:) اسم شب یلدا عوض بشه اون وقت من نتونم خودشیفتگیمو توش ابراز کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد