هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

یه مرخصی کوتاه از شبکه های اجتماعی:)

خب من یه تصمیم فاخر و وزینی گرفتم. اونم این که به مدت یک هفته یعنی تا پنج شنبه ی آینده سراغ هیچ شبکه ی اجتماعیی نرم. میدونم یه کم زیاده روانه و صفر و صدی به نظر میرسه. اما بر اساس تفکر و تاملی که کردم دیدم به این استعلاجی یه هفته ای نیاز مبرم دارم. 

زینرو تا پنج شنبه ی آینده سراغ وبلاگ و اینستاگرام نمیرم. چون تو این دوتا خیلی وقت میذارم. بقیه ی جاها اونقدری نیست که به چشمم بیاد. 

بعد ایشالله فرش و قبراق دوباره برمیگردم. تو این یه هفته میخوام یه کمی فکرمو جمع بکنم برای یه تصمیم گیری قاطعانه. یعنی انرژی ذهنیمو کاملا متمرکز کنم برای این تصمیم گیری که مدتیه رهاش کردم. 

خلاصه که گفتم اطلاع بدم اینجا و بی خبر نرم تا باعث نگرانی دوستای قشنگم نشم. پس تا پنج شنبه ی بعدی باهاتون خدانگهداری می کنم:)


آهان اینم بگم و برم. طبق برنامه قرار بود من تا بهمن، ماهی دو کیلو کم کنم. امروز چهارده روز از استارت رژیم کالری شماریم میگذره. رفتم رو ترازو و وزنم از شصت و هفت و هفتصد،رسیده بود به شصت و شیش و نیم. پس بزن اون کف قشنگه رو:) کاملا رو اصول و طبق برنامه یه کیلو کم کردم و بسیاااار خرسندم ازین موضوع:)

خواستم پز بدم وقتی میگم گر سر برود برنامه جایی نرود یعنی چی:)) 

نظرات 19 + ارسال نظر
باغبان چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 20:26

دیگه یه هفته شد!!!!

بله بله شد

یینام چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 13:24 http://Histoire

خوب میبینم که سر حرفتون وایستادید
ولی آثارتون رو میبینم جاهای دیگه ها. نکنید! بیایید کامنت های ملت رو تایید کنید منتظرند
امیدوارم که به سمت اهدافتون به سرعت نور حرکت کنید

ای بی نام و نشون شیطون! آثار من کجا بودن؟ چی دیدی ناقلا

لیمو چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 10:57 https://lemonn.blogsky.com

به به تبریک برای کاهش وزن. منم به حد دلخواه رسیدم و شکم تخته. از امروز هم کلاسهای ورزشیم شروع میشه و رفتم برای خوشتیپ شدن. خدا خیرتون بده بهم انگیزه دادین. هفته بدون مجازیتون خوش باااااااادددد

والا لیموجانم تبریک برای شکم تخت تو من که فعلا در خدمت شکوه پابرجام

باغبان چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 07:41

بالاخره چهارشنبه شد!
هنوز یه هفته نشده؟!!

جان که

زهره چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 00:10 https://shahrivar03.blogsky.com/

حالا مگه پنجشنبه میشه

زهره جانم

قره بالا سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 23:08 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

حالا نمیشه از این تصمیم وزین و فاخر یکم کوتاه بیای؟
پوسیدیم بابا

گوزل بالا ی عزیزم

بینام دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 17:58

نکنید اینکارو با ما
حالا تا پنج شنبه ما چی خونیم و از چه لذت ببریم
امیدوارم زود برگردید

ای ناقلا

قره بالا دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 14:26 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اومدم حضور بزنم برم

ارااااادت

باغبان یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 19:04

هنوز یه هفته نشده؟!
اومدم سر بزنم سردم شد از سکوت و سکون اینجا!

بیا تو درم ببند که سوز میاد

محیا شنبه 13 آبان 1402 ساعت 21:14

نمیشه بیای بگی دوری از فضای مجازی بس بود

محیای نازنینم

باغبان شنبه 13 آبان 1402 ساعت 16:02

یه هفته نشده هنوز؟!

باغبان جانم

قره بالا شنبه 13 آبان 1402 ساعت 14:12 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

جدی جدی لفتی؟

اومدم ولی

باغبان شنبه 13 آبان 1402 ساعت 09:13

با احترامات فائقه
یک عدد باغبان دلتنگ!

جان جان که

مانی جمعه 12 آبان 1402 ساعت 17:38

نسیم جان عزیزم
آفرین که تا اینجای رژیم موفق شدی
منتظر نوشته‌هایت می‌مانیم، لطفا هر وقت, حوصله داشتی و دلت خواست بنویس.

ممنونم مانی نازنین

مینا جمعه 12 آبان 1402 ساعت 11:06

۱) وبلاگ ک شبکه اجتماعی نیس اخه ،،حالا شما میری خوب ما کجا با هم حرف بزنیم

من الان با لویی ی کار بینهایت مهم دارم!!! چی کار باید بکنم !!!

۲) دوهفته یک کیلو ؟ من خیلی از تو ب این ساعت چیز یاد میگیرم
من خودم مثلن سه روز رژیم میگیرم انتظار دارم دو کیلو کم کنم بعد ک نمیشه بهم برمیخوره و رها میکنم ،،خیلی اینموضوع روم تاثیر گذاشت ک شما از یه کیلو خرسند شدی ،،

۳) ببین ما شریک بودیم در نوشتن وبلاگ ،،ولی اصن دوستان عزیز باید از همین ماجرای ب ظاهر ساده تفاوت طبقه اجتماعی رییس ک شما باشی با پرسونال اسیستانت ک من باشم، رو در عمق وجودشون حس کنن !!! رییس هر وقت اراده کنه در رو قفل میکنه میره باید شرکای طبقه پایینتر وایستن تا برگرده !!!!

منصفانه اس ؟! عایا؟؟


۴) ب لویی

لویی جان عایا شما ی مرد مسن مجرد خارج از کشورید یا خانم ؟

اخه ما اینجا ی باغبون داشتیم مدتها من فک میکردم ایشون خارج از کشورن و مرد سن بالا هستن

معلوم شد نات انلی دختره بات آلسو ساکن تهرانه

الان در مورد شما من فک میکردم ی پسر کم سن و سال مثلن ۳۰ ساله داخل ایران هستید ،ولی تهران نیستید و مثلن ساکن اراک یا همدانید !احساس میکردم ترک هستید ،،،

! حالا سوییس رو گفتید من دچار تضاد روحی شدم اصن نمیدونم چ جوری این لوکیشنها بنظرم میرسه!!! ک نود درصد هم غلطه


درمورد شما ره حساب ، خود نسیم جان بسیار لاکچری و دست ب خرج هستن ولی من ی ذره خسیسم !!!! انی وی شما دستور رژیم رو بذارید اگه موثر بود قطعن شماره حسابتونم میگیریم و حق الزحمه تون محفوظه،،

والا میناجانم تو هدیه تولد واسه حضرت یار دویست و پنجاه جرینگی بریز و بپاش می کنی ما نه حضرتی داریم و نه کلا بریز و بپاشی. من و تو شبیه هم نیستیم

قره بالا جمعه 12 آبان 1402 ساعت 09:06 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

منتظریم
با خبرای خوش برگرد

مبینا پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 22:43

نسیم جان .عادت کرده بودیم به روزانه نویسیت .ولی واقعا درک میکنم که یه وقتایی دوری ها از سوشال میدیا لازم و حتی واجبه .موفق باشید تا ۵ شنبه هفته بعد

ممنونم ازت مبینای عزیز

زهره پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 17:40 https://shahrivar03.blogsky.com/

ای جان. همین که نوشتی که ما از نبودت نگران نشیم یعنی چقدر گلی شما...

خودت گل پیرنت گل صورتت گل

پت پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 16:54

ایول آفرین به وزن جدید
برای تصمیم هم موفق باشی

حالا خیلیم عدد خاصی نیست ولی خب من راضیم فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد