هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

غریبِ آشنا:)

معمولا عادت دارم دنج ترین مکان و زمان ممکن رو برای نوشتن تو هنوز زندگی انتخاب کنم. یجوری شبیه  مراقبه کردن میمونه برام. البته در کل نوشتن حال خوب کنه. حالا این که بدونی یه عده دوست هم  میان می خوننت و دور هم یه جمعی شکل دادین که در عین آشنابودن غریب ترینه، یه حال کمیابیه. 

خلاصه که این قدر نوشتنو دوست دارم و اینجارو. اما امروز با همیشه یه فرق عمده داره و من پشت میز و روی مبل همیشگیم نیستم. تو  یه کافه تو سهروردی نشستم و بعد از خوردن یه مشت کاهو و زیتون و نون خشک به اسم سالاد سزار، گفتم سنت  همیشگیو بشکنم و  از تو کافه روزمو براتون تعریف کنم. 

امروز کلاسمون مبحث خیلی سنگینی داشت و رسما صدای جیغ نورونای مغزمو می شنیدم. زینرو بعد از کلاس دیدم توان رانندگی تو ترافیکو ندارم .دفتر و دستکمو گذاشتم تو صندق عقب ماشین و پیاده و خیلی سبکبار راه افتادم به سمت یه مقصد واهی:)

اول گفتم برم کافه قنادی  ناتلی سهروردی.  دیدم اگه برم مجبور میشم با قهوه ام یه شیرینی چیزی بخورم بس که لامصب عطر شیرینی تو کافه پیچیده.  منم که رژیم  دارم و نباید ازین کارا بکنم. زینرو  طی کردن مسیر به سمت مقصد واهیو ادامه دادم و  خیابونو تا جایی که میشد رفتم پایین.

 بعد رفتم تو پاساژ شیک و پیکی که اونجاست. یه کم جلوی ویترین طلافروشیا چرخیدم و یادی کردم از دستبند بهناز برگزیده.  بعدم خود بهناز برگزیده. گویا کمیته ی مستقر تو فضای مجازی بهش گفتن باید عکسا و فیلما و هایلایتاتو پاک کنی . چون که شئونات اسلامی توشون رعایت نشده. حتی عکس پروفایلشم محجبه شده‌.

بعد از پاساژ اومدم بیرون  یه کم دیگه راه رفتم. مغازه های کابینت فروشیو، بالا و پایین کردم تا این که تصمیم گرفتم در راستای رژیم برم کافه ویونای مستقر در سهروردی سالاد بخورم. خیلیم سالاد فقیرانه ای شد. چون گفت سزار با مرغشون تموم شده و یه سزار فقط کاهو و زیتون و نون خشک داشتن. تازه سیس رژیمم برداشتم گفتم سس قاطی نشه باهاش و جدا بیارینش. 

خب دیگه توضیح ندم که واقعا چه چیز تباهی خوردم. کار خفن بعدیمم سفارش آب بود. خدایی این همه سلامت زیستی در باورم نمی گنجه.  در کل الان کاهو و زیتون بدون سسمو خوردم. آبم روش:)  دارم براتون بیوتی نگاری می کنم. میز بغلی هم در مورد امتیاز پرونده مهاجرتی و میزان لازم برای تسریع پرونده مهاجرت به کانادا، صحبت می کنه و این که آیلتسش ۶ شده و امتیاز پرونده ش کم اومده .  خیلیم با اب و تاب و قشنگ تعریف می کنه‌. 

دلم میخواد مثل تو فیلما برم دستمو بذارم رو شونه اش بگم ایرادی نداره بیام سر میزتون؟ اونام بگن  خواهش می کنیم و بفرمایین بفرمایین... بعد بشینیم با هم معاشرت آشنا_غریبانه داشته باشیم. ولی خب تو عالم واقع  هیچ وقت یه همچین کاری نمی کنم که:)

هیچی دیگه تو همین برهه ی حساس کنونی، کلندر فردامم چیدم. کلندر نگم براتون، چاکلزساز:) اما خب دیگه فقط باید به خدا توکل کنم و  خودمو بسپارم به خود بزرگوارش:)

خیلیم کافه نشین طور که قهوه شونو مز مزه میکنن،  هر چند ثانیه یه بار یه قلپ آب میخورم که یعنی من خیلی درگیر خوردن و آشامیدنم اینجا. طفلی معده امم هی متعجب میگه  یا خدا طرف کامل رد داده و بدبختی و قار و قورش به ما میمونه‌. درستم میگه کم کردن چهارده هزار کالری  برای یه ماه کاری است صعب و سخت.  زینرو دیگه باید تو کافه ویونا هم شعب ابیطالب راه بندازم و سنگ بر شکم ببندم. 

حالا تو این چالش کم کردن وزن تا بهمن، مینا هم بهم پیوسته‌.  خوبه یه همراه دارم از نوع غریبِ  آشنا.  

دیگه یواش یواش پاشم راه بیفتم به سمت خونه. ترافیکم از عظمتش کم شده مسلما. منم که مثلا شام خوردم و خونه هم فقط دوش میمونه و خواب.

نظرات 16 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 11:47

این پست و قبلی رو در حالی خوندم که سرکارم و داشتم بیسکوییت میخوردم. قشنگ کوفتم شد! من پنجاه و دو کیلوام همیشه اما فکر کنم این یکماه بخاطر نوشابه و هله هوله بیشتر شده. کمش میکنم.
+قدیما سرکار بجای بیسکوییت میوه خشک مثل سیب و زردآلو و آلو و گلابی و انجیر میخوردم. واقعا سیرکننده بود.

عه لیموجان نوش جونت بابا:) حالا من یه چی گفتم جوگیرانه

نازی یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 22:08

ویونا اکباتان و کوروش رو رفتم...امیدوارم بارت رو هم به سلامتی بزاری زمین شکوه پابرجات رو
اگر برادرم بود بهم میگفت زیاد سخت نگیر شاهان همه رفتن

من هر روز براش با لحن سالار عقیلی میخونم شکممم... ای شکوه پابرجاااا
نه این بار با من میاد نازی جان طبقه طبقه

نازی یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 21:00

سلام
من ویونا رو دوست دارم هرچند که با اناث خاطره دارم تو خاطراتمم موجودات ذکور نیستن فقط مشکل ویونا نبود نوشابه است اونم من که همیشه پننی مرغ سفارش میدم با آب اصن نمیشوره ببره

سلام بر نازی قلبها
کلا قحط الذکور شده نازی جان هعی هعی
ویونای کجارو دوست داری؟ همون سهروردیو؟ من اینجا اولین بار بود رفتم ولی ویونای باغ فردوس پاتوق من و دوستام مدت یه مدت
نوشابه ندارن یعنی؟

سمیرا یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 01:02

مثل همیشه عالی

پت یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 00:35

ای وای نه تنها اومدم تو و درو بستم، بلکه کلید رو هم گم کردم
پس منم با ورزش بهتون میرسونم خودم رو. یه مقدار هم غذام رو کنترل میکنم. ولی توقع سالاد محقر به عنوان شام نداشته باشید ازم، وسع شکمم نمیرسه

اول که ولکام خیلی گرمممم
کنترل غذا از سخت ترین کارهای جهانه. امروز آخه هیچ ورزشی نداشتم . یه نموره اندازه چهل دقیقه راه رفتم فقط که به درد عمم میخوره قطعا. برای همین گفتم دیگه کالری غذارو کمتر کنم. به نظرم یه دویست تایی کمتر از هزار و هفتصد شد.

زهره یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 00:23 https://shahrivar03.blogsky.com/

وای معلوم شد!؟!
اتفاقاً نوشته بودم آخه من از اونهایی هستم که هرچی میخورند چاق نمیشند برای همین هیچ وقت نفهمیدم کالری رو با کدوم ک می نویسند چه برسه به اینکه بخوام بشینم بشمارم! بعد دیدم دوستان همه فاز رژیم برداشتند حذف کردم ریا نشه
ولی مثل اینکه سؤالم خیلی خارج میزد لو داد من رو!

خب پس دیگه مرتدی و میدونی دیگه حکم مرتدین چیه

زهره شنبه 29 مهر 1402 ساعت 23:28 https://shahrivar03.blogsky.com/

بچه ها چقدر بیسکوییت بیسکوییت میکنید.
یعنی بیسکوییت چاق میکنه آیا!؟!

معلومه خب زهره جانم
خیلیم کالری الکی و بیخودی داره
نگو ازین باربی سرخودایی که هر چی میخورن تکون نمیخورن که مجبورم بیام از پنجره پرتت کنم پایین

محیا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 22:53

من گوچه گیلاسی تو سزار دوست دارم

این سالادی که من خوردم زار میزد فقط از فقر و درویشی

محیا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 22:51

مبینا خودت گفتی به شما ربط نداره تو پیجم هم اومدی متلک انداختی جوابتو ندادم اینم آخرین بار هست مورد خطاب قرارت میدم چون میدونم...

ولی همینم خیلی عالیه من همین رو تو خودم نمیبیم. بعد تشویق همیشه باعث دلگرمی فرد و انگیزه برای ادامه میشه نمیدونستی بدون

محیاجانم این وروجک اسمش میناست، ازش به دل نگیر، مدل حرف زدنش یجوریه که آدم فکر می کنه تیکه میندازه ولی من فهمیدم اصلا قصدش این نیست.

من ازت خیلی خیلی ممنونم

پت شنبه 29 مهر 1402 ساعت 22:51

وای اگه بدونی چقدر دوست دارم منم بهتون تو رژیم و ورزش ملحق بشم. الان 70.3 هستم و تا 65 دوست دارم بیام پایین. اما خب شب و روز خواب غذا و کیک میبینم البته زمستونها خوراکیم بیشتر چای و قهوه میشه که کالریشون کمتره. کلا هم ماهی و حبوبات و سبزیجاته غذام. در کل با ورزش بیشتر حال میکنم که اونم از جنگ داخلی‌ دو هفته پیش تا الان به حداقل ممکن رسیده ولی از فردا راه میوفتم. هدفم اینه که تا نوروز به 65-66 برسم. ماهی 1 کیلو بدون درد و خونریزی شدنیه. میگم این تثبیت که میگید چیست؟ من تو محاسباتم هر کیلو رو 7700 کالری میشمارم. غلطه؟
امیدوارم که خیلی اذیت نشید و به زودی به وزن و سایز لباستون برسید و تو عروسی بدرخشید. هم شما هم مینا.

به به پت پستچی هم اومد تو چالش پس.
هر کیلو ۷۰۰۰ کالریه به گفته ی متخصصین تغذیه.
نوروز یه ماه بعد از تارگت ۶۰ کیلو شدن منه. بیا پس تو درم ببند که با این وزنمون کار داریم حالا حالاها

ببین گفتی خواب غذا و کیک من کلا گشنه دوعالمم همیشه

مینا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 22:05

نسیم جون سالاد سزار قطعن گوجه داره!!! خیار نداره اشتباه نمیکنی در مورد گوجه؟

دیده بودم چندتا گوجه گیلاسی هم میذارن ولی امروز اینم نبود. حالا اومدم خونه دوباره سالاد درست کردم این بار هم لبو ریختم توش هم گوجه. به جای سس هم ترکیب آب لبو با یه ذره ماست کم چرب . خدایی خوب بود.

هرچند می فهمم گشنگیتو. منم خیلی حس گرسنگی دارم. اما میخوام بهش فائق بیام

بعدم تنه ام خورده به تنه ی تو تو پول خرج کردن. میخوام لباس جدید نخرم واسه عروسی و هر جوری شده باید خودمو به سایز لباسم برسونم

مینا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 21:53

ب محیا :

البته واقعنی نگاه کنید ب من ربطی نداره ،،ولی الان کلن یه روز نسیم خانم جون رژیم گرفته !! چ جوری افرین ب تاب اوریش میگی عزیز جانم !!!! هنوز سرسره هم نیورده تاب ک جای خود داره

ب لیلی
خیلی اسمتو دوس داشتم سالاد مارک انتونی


ب نسیم


بذار گزارش خوردنهامو بدم
۸ صب دوتا کف دست نون و ی قالب پنیر کوچولو ب دهان برگرفتم و زود پریدم

تا ساعت ۳ فقط و فقط ی برش سیب خوردم

اومدم خونه داشتم پس میفتادم شیش قاشوق لوبیا پلو خوردم با دوتا تیکه نون

من کانه کارگرهای ساختمون نون دوس دارم ،،و حتی خالی هم میخورم


بعد رفتم استخر و ی قهوه خوردم

اینجا بود ک شیطان بر من غالب گشت و دوتا بیسکوییت خوردم (البته هرروز حدود یک بسته میخورم پس دوتا خوبه و الانم واقعن خجالت میکشیدم بگم )
بعد اومدم بالا دوتا تیکه نون و شاید دو‌پیاله ماست و اسفناج خوردم و یه کمی هم ب مواد دلمه ام ناخنک زدم !!!! ی قاشق هم از قیمه دوشنبه دخترم خوردم !!!!


من مشکلم ریزه خوریه


میوه: یه دونه شلیل یه دونه خورمالو یه دونه گوجه فرنگی


بنظرت خیلی بد بود؟!!! الان همچنان دارم این سطور رو‌ مینگارم در حال تلف شدن از گشنگیم !!!


محیا جون نمیخوای خودایی ب من افرین بگی؟!!

حسود نباش دیگه میناجون من دیروزم تقریبا رژیم بودم. دوروز شده و آفرین محیاجانم خیلی چسبید

وای تو هم مثل من نون دوست داری پس. من اصلا بوی نون می شنوم هوش از سرم میپره:)
اما خب خدایی تو هم خیلی خوب بودی. آفرین دمت گرم فقط این که ماست کم چرب بگیر و غذاتم تا میتونی کم روغن درست کن.
ایشالله وزنامون خیلی کم میشه.

باغبان شنبه 29 مهر 1402 ساعت 21:50

قربون شکل ماهتون بشم هنوز زندگی عزیزم منم خوندن اینجارو خیلی دوست دارم.
الان مینا میاد میگه زندگی لاکچریه دیگه، برا خوردن نون خشک و آب میره کافه!!
مواظب خودتون باشین
با احترامات فائقه
یک عدد باغبان هنوز بیسکوییت نخورده:)

واقعا نون خشک بود و آب با یه ذره کاهو و چند تا زیتون شور و بسیار بدمزه.‌
تو از نظر من خیلی باربی و خوش هیکلی‌. اما میگی وزنت بیشتر شده و اعصابت خورده. همین بیسکویت میسکویت قطع بشه ردیفی .
من که خودتو واقعا دوست دارم خیلیا خیلی اصلا

لیلی شنبه 29 مهر 1402 ساعت 21:12

این دیگه سالاد سزار نبوده، سالاد مارک آنتونی بوده. چه چالش خوبی! ایشالا تا بهمن به هدفتون میرسین

رسما پوچ بود و هیچی نبود
گشنه و تشنه رسیدم خونه میخوام یه سزار با گوجه و خیار و لبو لااقل بخورم.
تا بهمن تو لباسم جاشم کافیه

مبینا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 20:39

اخ جون اولین کامنت واسه منه . نکن با خودت . رژیم خیلی سخت خیلی زود به شکست ختم میشه . به ازای هر ۵۰۰ کالری که کم کنی از کالری تثبیت نیم کیلو درهفته کم میکنی . کالری شماری کن با غذاهای سالم .کم میشه غصه نکن .
وقتی ترکیبی که خوردی رو گفتی واقعا بغضم گرفت

قربونت بشم مبیناجون که میگی اولین کامنت
والا منم میخوام همین کارو بکنم . یعنی هزار و هفتصد تای تثبیت سرجاش. پونصدتا کم کنم ازش. البته که امروز پونصدتا نشد. یعنی من عملا باید هزار و دویست تا چیزی بخورم بدون تحرک
سالاد سزار بر عکس اسمش وقتی دیگه مرغم توش نیست خیلی محقره خدایی

محیا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 20:32

آفرین به این مقاومت و ایستادگی و تاب آوریت

میگما اگه سالاد سزار گوجه هم داشت بهتر نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد