هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

زینرو که بخش آخر پست قبلی غیب شده:)

خلاصه هیچی دیگه. خیلیم این آقا، اهل ورزش و زندگی سالم بودن. تو تعریفاش از سبک زندگی سالمش برگشت گفت من تو خونه یخچالم خاموشه. اینو که شنیدم قشنگ برق سه فاز بهم وصل شد. منی که مادر هفت کچلونم و مدام به فکر پر و خالی بودن یخچال یهو بکی بگه یخچالم خاموشه انگار زیادی برام غریبه. 

ازش پرسیدم خب غذا و اینارو چیکار می کنی؟ گفت که سه روز از خونه مادرم برام غذا میفرستن و بقیه شم جوجه کباب و آش و این چیزا میرم بیرون میخورم. 

گفتم خب استدلالت واسه یخچال خاموش چیه؟ جواب داد که آره بعضی چیزا نامتعارفن ولی سالمن. یعنی این که خیلی سالمه من مواد غذایی تو یخچالم نگه نمیدارم تا تازگیشونو از دست بدن. 

یعنی واقعا خیلی ادب و احترام به خرج دادم که بهش نگم آره خب اون جوجه کبابی که میری بیرون میخوری، مرغ محلیو پیش پای تو ذبح اسلامی می کنن و خیلی تازه و فرش به سیخ می کشن. همون مواد آشو، لحظه ای از مزرعه می چینن میارن. 

دیگه دلم نخواست ادامه بدم چون بوی جنون به مشامم می رسید. اینم شانس مایه واقعا. بین پیغمبرا جرجیس خودش میاد دم در خونه ام. گفتم دیگه سپیده دم شد و وقت رفتن حرفی نمونده برای گفتن:))  خداحافظی کرده و فرار رو بر قرار ترجیح دادم. 

این بود ماجرای من و دیت عجیبم:) که دست برقضا هم خودشو متعارف میدونست و هم بسیار سالم و هم بسیاری چیزای دیگه. 

قصه ی ما به سر رسید وطبق معمول دیت ما به نتیجه نرسید.‌


نظرات 8 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 19:16

سلام
بالاخره خدا گونه های مختلفی رو خلق کرده..اولا فدای یک تار موهاتون ثانیا وقتی جرقه اولیه نخوره احتمالا اینجوری بشه ...
فکر کنم شوگر ددی جواب باشه حالا اگر من با چشم پزشکم که از بابام بزرگتره به جای خوبی رسیدم تجربم رو دراختیارتون میزارم
ویزیت قبلی گفت تو دوست خودمی منم گفتم الکی گفت لامصب خشن برخورد کرد
لاس مرغوب زدم

نازی جان من دارم دیگه به نقطه ای می رسم که شوگر مامی بشم. البته زیرو بدون شکر:)))
اما خب تو تا جوونی استفاده کن

مینا پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 16:48

سلام

الان تو بارون با چن تا از دوستام اومدم شمال و در حالی ک داریم شراب انگور سفید ( البته دوستان نگران نشن کاملن حلاله چون فتوا دادن زیر ۲۰ درصد حلاله ) مزه مزه میکنیم میخوام اینارو بهت بگم پس اگاه باش ک مستی و راستی ، قوربونت برم،،

۱) اول اونکه خیلی عالیه ک وبلاگ تو لایک و دیسلایک نداره

وبلاگ ترانه لایک و دیسلایک داره ،بعد منم ته بی وجدانی تو رابطه ام ،همش بهش توصیه میکنم مثلن اینو دیت میکنه اون یکی رو از دس نده و موازی تا دیت دهم حداقل بره جلو ، یا مثلن جذابیت فیزیکی رو فراموش نکنه ، یا پول خیلی مهمه ،،بعد ملت میان دیسلایک بارون میکنن منو


اینجا هر چرتی دلم میخواد میگم !! الان همین شراب سفید ک دارم میخورم حداقل پونزده تا دیسلایک داشت

۲) خوب من بنظرم رسید وقتی پست غیب شد ،دوباره ک نوشتی یه جورایی زود سر و ته رو بهم اوردی و خودایی اعصابم خورد شد

بنظرم امانتداری نکردی عزیزجانم !!!

میشه لدفن همه نمکهای دفعه اول رو ک راجع ب یارو روانیه زده بودی دوباره بیفشانی،بپراکنی ،بزنی ( فعل مربوط ب نمک چیه ؟!!!)

۳) حالا کلن نظر ملت با وجدان و‌ مهربون و اخلاقی هم االبته متین و سرجاشه ،ولی بنظر من تو دیت فقط خودخواه و بیوجدان باشی و خودت رو در نظر بگیری نه بقیه رو ،ب جواب مطلوب میرسی !!!

اینه ک دقیقن بنظر من دنبال ادمهای با زندگی سالم نباشی خوبه ،اغلب مردایی ک زندگی ناسالم دارن بانمکتر و جذابتر و از نظر جنسی هم اکتیوتر و جالبتر و با فانتزیهای سرگرم کننده بیشتری هستن ( این عبارت خوراک دیسلایک دوستان اخلاقیه ها)

۴) نمیدونم والا چرا هر چی تحفه اس نصیب ماها میشه ،این مردای پولدار قد بلند خوشتیپ خشن جذاب رو بقیه دخترا از کجا میان ؟ اینا زیر کدوم بته ای قایم شدن ک ما نمیبینمشون ،،
من اونوقتها ک دیت میکردم ،اصن ی مدت بود عین این میوه های لک دار هستن ک مثلن یهو یه بارِمیوه همش لک داره ،،دقیقن هرچی ادم میخورد ب پست من از یه کنار لک و پک ،،،

۵) اینم بهت بگم ک انگار چون ی بار گفتی اگه با کسی دوست بشی ،کمتر میای اینجا ،اینه ک دعای خیر اغلب دوستان پشت سرت نیس اونقد ک میترسن دوس پیدا کنی نیای دیگه پیشمون ،،

۶) بنظرم تو باید با ی خارج ازکشور دوست بشی،تیپت ب اونا میخوره

خب در مورد وضعیت فعلیت باید بگم نووووش و بره جایی که غم نباشه:))
کلا کامنتارو دوستان یجورایی لطف می کنن و برای پست مینویسن. پستم که من نوشتم. در نتیجه بقیه چرا کامنتیو لایک یا دیسلایک کنن آخه. زینرو از سر خودخواهی و انحصارطلبی اون گزینه رو برداشتم
بعدم در مورد ادامه پست هم باید بگم دیگه کلا ماجرا ماسید و از دهن افتاد یجورایی. در نتیجه خیلی دیگه خودمم نتونستم برم تو فضای قبلی:))
بعدم من نگفتم نمیام اینجا که گفتم بعضی از خانومارو میشناسم که تا میرن تو رابطه غیب میشن یهو و کلی هم تو مذمتشون حرف زدم
در مورد خارج از کشور هم خواهر دست ما کوتاه و خرما بر نخیل

محیا پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 15:45

از ادم هایی که ادعا دارن همون ثانیه اول فرار کن آدم سالم ادعای چیزی نداره

مهم نبود اینا کاش یخچال داشت ولی

زهره پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 14:31 https://shahrivar03.blogsky.com/

دیدی چی شد؟!؟ کامنت طولانی نوشته بودم برات گفتم خوبه بلاگ اسکای خسیس نیست محدودیت کاراکتر نداره!؟!
یحتمل خوششون نیومد گفتند یه خودی نشون بدند پستت رو نصفه کردند!!!

با یه علامت سوال هم قطع شده بود آخه. خیلی اتفاق نادریه این . تا حالا برای من پیش نیومده‌ .
دلم ازین میسوزه که نصفه شبی کلی نمکدون شده بودم و آخر پست کلی مزه ریختم. بعدم باز با همون حال خستگی خوندمش و اشتباهای تایپیم درست کردم. بعد این طوری شد

سولاریس پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 14:12 https://solaris1402.blogsky.com/

عجب تحفه ای بوده.وقتی یخچال خاموش باشه،احتمال گاز هم کار نکنه،از لباسشویی و فریزر هم خبری نیست.

تحفه ی ضایعی به نظرمیومد

باغبان پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 13:09

در زبرو زرنگی شما که شک و شبهه ای نیست هنوز زندگی عزیزم، مساله اینجاست که زیادی باهوش هستین و گیرو گور آدمهارو زود تشخیص میدین و می دونین با چه کسی می تونین ارتباط برقرار کنین، هر کسی لیاقت بودن با شمارو نداره.
در ضمن شنیده ها حاکی از اینه دوستانش معرفی کرده بودند، واسه همین من کامنت قبلی جهت یادآوری عرض کردم مارو یادتون نره:)

آهان خب پس دوستاش معرفی کرده بودن. باشه دا من دستم جایی بند شد تورم بند می کنم حکمی حکمی
ولی اون تیکه ی اول کامنتت باعث شد به خودم غره شم و بگم باغبان درست میگه بهتره من خو کنم به تنهایی

سمیرا پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 12:57

ممنون بابت ادامه پست خب از یه لحاظی هم ما خواننده ها شانس آوردیم چون شما رو به دیت جدید نباختیم

بابا باغبان به گمونم یادش باشه من تو رابطه ی جدی متاهلی بودم ولی شبانه روز تو وبلاگ چتر بودم. کلا دیت و میت نمیتونن کاری بکنن مگه این که خودم نخوام. که خب تجربه ی حدودا بیست ساله میگه وبلاگو ول نمی کنم که

باغبان پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 12:11

به نظرم ولی شما همون به فکر پنجاه ساله ساکن خارج کشور باشین! جدیا!! محصولات داخلی دیگه اغلب ازینجور جرجیسا توش مونده! دختر همسایه ی ما هم همین تابستونی با ایرانی ساکن انگلستان آشنا شد و رفت! رفت که رفتا!!
راستی رفتین اونجا اگر دوستی داداشی چیزی هم داشت از ما دریغ نفرمایین.
با تشکر

خب باغبان جان دختر همسایه تون چه جوری آشنا شد آخه
من بسیار ال سیز ایاق سیزم تو این موارد
انگار مثلا تو موارد دیگه خیلی زبر و زرنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد