هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

به وقت زنجموره:)

حالم یجوریه که باز حس می کنم حال گل در چنگ چنگیز مغول باید همچین حالی باشه. این که خودمو گل میدونم و هی از قول استاد قیصر امین پور در مورد خودم این طوری گزارش میدمم جالبه. 

خلاصه که مدتیه به دلیل بازی ناجوانمردانه هورمونا و تبانیشون با خاطرات منفی و ناراحت کنندم، به هم ریخته و کلافه ام.  دیشب باز بی خواب د فی الواقع بدخواب شده بودم و امروز به زور خودمو نشوندم پای کار. اینجور وقتا کمالگرایی و وسواسمم اوج می گیره و همش فکر می کنم کارا اصلا اونجوری که باید پیش نمیرن. 

دیگه همین . تو استراحت بین راهیم و باید برم دنبال کار و زندگی. اما چیزی که امروز خیلی کم دارمش انرژیه و امید. البته میدونم موقتیه و این نیز بگذرد. اما چقدر سخت شده همه چیز. 


اینارو شب اضافه کردم:) تو یکی از استراحت بین راهیام امروز برنامه ورزش گنجونده بودم. اما به قدری حال ندار  بودم و سردرد داشتم که یه ژلوفن  خوردم و پتورو کشیدم رو سرم. خوابیدم. بعد از یه ساعت که بیدار شدم حس می کردم تو خونه ی خودمون نیستم. بس که همه جا ساکت و خلوت بود. رفتم دوش گرفتم و یه اسپرسوی دابل شات غلیظ درست کردم با ویفر فندقی بایکیت زدم تو رگ.

بدینسان یه کمی حالم بهتر شد و ادامه ی کارو پی گرفتم. زینرو به لطف پروردگار متعال یه کمی بهترم انگار. 

حالا انگار مجبورم در مورد خودم توضیح بدم:) 

نظرات 8 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 13:15

موقتیه نسیم جان، میگذره و حالت بهتر میشه

ممنونم بله در کل بد نیستم اصلا

مینا سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 08:01

راستی گفتی پتو کشیدی روی سرت ،یاد پتوی سونات افتادم اون حالش چطوره؟ حرفی ازش نزدی اخه مدتهاس!!! الان حتمن ی فحش ب من میدی ک وسط این حال بد چ جای پرسیدن ازپتوی سوناس!!!!

درست میگی .‌پتوی سونا کلا تو فصل گرما حال خوبی نداره. برای همینم این روزا ازش استفاده نمی کنم.
این پتویی که کشیدم رو سرم ازین پتوهای خیلی نازکه .

عالیه دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 23:29

شکر که الان بهترید
سخنی نیست جز اینکه مراقب خودتون باشید

ممنونم

مانی دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 20:53

نسیم جان
موافقم گلبرگ هستی

بانو دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 20:18 http://www.zangeenshaaa.blogfa.com

دوست جان سلام. وبلاگ زنگ انشا شروع به فعالیت کرد. آدرس و براتون گذاشتم ممنون میشم بیاید پست جدید و مطالعه کنید. اولین موضوع رو شما باید انتخاب کنید.

بله بله

نرگس دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 13:30

نسیم جان نمیدونم(و کاش میدونستم) چطوری میشه از راه دور و مجازی انرژی و امید به کسی داد ولی عمیقا عمیقا دلم میخواد شاد و سلامت باشی. صبحا با صدای یاکریمای خنگ بیدار شی و چپ چپ نگاهشون کنی، بعد یه ورزش وزین و فخیم بکنی، چندتا خیار دماوند بزنی تو رگ، تلاش مذبوحانه ای برای گذاشتن انگشت کوچیکه روی کناری بکنی، یه عالم کار کنی و حسابی پولدار بشی، کوکب درونت زیادی بهت گیر نده و ....خلاصه حسابی زندگی توی خونه قشنگ و آرومت جریان داشته باشه

نرگس جانم ده بار کامنتتو خوندم و هربار بیشتر از قبل کیف کردم. واقعا ممنونم ازت

زهره دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 12:09 https://shahrivar03.blogsky.com/

معلومه که حسابی کم انرژی هستی وگرنه پستِ به این کوتاهی از شما بعید می باشد

آره واقعا

سمیرا دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 12:01

دیگه آدم نتونه توی وبلاگ خودشم، خودشو تحویل بگیره، راحت باش عزیزم

خیلی ممنونم سمیراجانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد