هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

که شبی نخفته باشی به درازنای سالی

یعنی واقعا میخوام دلاتونو ببرم صحرای کربلا بس که حرفام مرثیه طوره:) دیشب طوری تب و لرز داشتم که گفتم به احتمال نود و نه و نه دهم درصد جان به جان آفرین تسلیم می کنم. یه بار که از شدت تب و توهم و هذیون دیدم سینه خیز تو حمومم و آب یخ وا کردم رو خودم. 

حالا همون دوش آب سرد نطلبیده واقعا کمک کننده بود. چون بعدش یه کمی خوابیدم. خلاصه که شب واقعا اذیت کننده ای بود.صبحم با یاکریما روزمو شروع کردم و تند و تندجوشونده آویشن قورت دادم و بینی و گلومو با آب نمک شستم تا بلکم بتونم امروز یه کمی کار کنم. 

خلاصه که باورم نمیشه این همه شدید مریض شدم. یه بارم سال گذشته پاییز ،یه چیزی مشابه این درگیرم کرد.

خلاصه گفتم یه گزارشی از حالم بدم و دوباره برم سراغ کار و بار:/

نظرات 10 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 09:40 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

هنوز زندگی عزیزم این روزا کرونا گویا دوباره اوج گرفته
میدونم ترکیب تنهایی و بیماری چقدر ناتوان کننده س
کلی انرژی خوب و مثبت روانه میکنم سمتت دوست قشنگم

دریا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 09:37 http://Taarikheman.blogsky.com

ای بابا
خدا بد نده
از سرماخوردگی و به ویژه سردردش متنفرم.

mani سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 08:57

امیدوارم بهتر باشی نسیم جان

رضوان سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 08:03 http://nachagh.blogsky.com

سلام ،صبح تون به خیر،دیشب که تب نداشتید؟دوره این بیماری چهار روزه است.همش به شما فکر می کنم.خبر سلامت تون خوشحالم می کنه.

ترانه سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 05:23

بلا بدور نیسم جان کاش تست میگرفتی که اگر کروناست بقیه خانواده حواسشون باشه و مبتلا نشن. البته اگر کرونا هم باشه این روزها معمولا دوره اش کوتاهه نگران نباش

همه چی عالیه دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 22:14

فقط کامنت رضوان خانم مخصوصا اون قسمت که« بگو چرا دلم گرفته امروز!»
صد بار بگو « من دارم خوب میشم» برای صد نفر بفرست ... میلیون ها نفر بودن این روش رو امتحان کردن و خوب شدند!!! خواهشاً قطع کننده زنجیره نباش اگر هم در این حد ایمان نداری تو را به اقدس القادسین قسم نخند و گرنه سنگ میشی یا همچین چیزی
مخلص کلام خیلی سریع فوری انقلابی خوب شو

مینا دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 20:07

احتمالن کروناس در خوردن اویشن خیلی زیاده روی نکن اگه کرونا باشه ممکنه خودش ظرفیت ریه رو کم میکنه ،،و الرژی میاره
بجاش مداومن چایی کمرنگ بخور و حتمن از ماهیچه غفلت نکن تو ماهیچه عدس بریز و فلفل قرمز اینقد بپز ک قشنگ نرم بشه

راه نجاته این غذا والا ،،خیلی خیلی مراقب باش ،این هفته من کلی ادم مریض دیدم ،،

زینب دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 19:30

وای اونجا که خودتو به دوش رسوندی..

سمیرا دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 16:26

خیلی از خودت مراقبت کن عزیزم

رضوان دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 13:30 http://nachagh.blogsky.com

سلام.چه غم انگیز که تنها بودی و کسی نبود پاشویه دهد . خدا را شکر که شب به سلامت طی شد .آب سرد تو بدن داغ شوک ایجاد می کرد که.باید آب ولرم می بود .کاش آرامش به بدنت برگردد.کاش مبارزه بدن با ویروس موفقیت آمیز باشد.بگو چرا دلم گرفته امروز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد