هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

کاچی کاچی حرف زدن:)

دارم با اپ نوار یه کتاب صوتی گوش می کنم به اسم آبنبات دارچینی. یعنی اگه اهل کتاب صوتی گوش کردنین و یه کمی هم از چاشنی طنز تو نوشته خوشتون میاد بشتابید به سویش. یعنی عالیه. نویسنده اش مهرداد صدقی و گوینده هم میر طاهر مظلومی. 

تنها عیبش اینه که اگه میخواین به عنوان قصه ی قبل خواب گوش کنین اصلا مناسب نیست به دو دلیل اول این که بلند بلند میخندین و خوابتون میپره:) بعدیم این که وسط کار یهو یه موسیقی خراسانی پخش میشه در حد اوووووه اووووه بپر وسط، کمرونو بلرزون بابا:) خب واقعا مناسب اون ساعت شب نیست در هر حال:)

اما مابقیش دیگه همه حسنه. یعنی یجوریه که دلت میخواد بری مهرداد صدقی رو بگیری یه ماچ بادکشی از لپش بیای:) این ماچ بادکشی هم تو کتاب بود فی الواقع و از خود مهردادجون یاد گرفتم. یعنی ندیده کراش زدم روش. آخه اینسان اینقدر بانمک میشه؟ چطوری آخه؟ 

میرطاهر مظلومیو خیلی دوست ندارم ولی انصافا خیلی قشنگ میخونه. اونجاهاییش که با لهجه ی بجنوردی روایت میشه جوریه که میتونم بیفتم بمیرم. البته که ترجیح میدم به جای مردن، یا حداقل قبل از مردن،  مجدد برم از لپ اونوری مهرداد یه ماچ بادکشی بگیرم:)  

دیگه همین دیگه. برین گوش کنین و لبخند بزنین.‌آهان رفتم عکس مهردا صدقی رو گوگل کردم. خب انصافا ، کراش حقیه:) 


نظرات 6 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 13:10 https://lemonn.blogsky.com/

من کتاباش رو خوندم. هلدار هم خیییلی خووبه

حالا لیموجان مثل این که من از آخر گوش کردم یعنی اول قبلیارو گوش میکردم بهتر بود. الان که دارم هل دارو گوش می کنم انگار داستان برام اسپویل شده
رسما ناراحتم ازین که نمیشناختم این انسان و نوشته هاشو

ماهش پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 19:53 https://badeyedel.blogsky.com/

به منم گفتن بخون
برای داییم خریدمش ولی خودم نخوندم!

خب نخوندی دیگه

Khatoon چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 14:59 https://memories-engineer.blogsky.com/

یعنی اینقدر قشنگ نوشتید که با نوشته شما هم کلی خندیدم
باید برم حتما گوش بدم
همیشه خندان و شاد باشید

چه خوشحالم که خندوندمتون

فرشته سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 11:49

من کتابشو خوندم وانصافا طوری با لهجه نوشته که کیف میکنی وتیکه کلاماش میافته رو زبونت خدابرات حفظش کنه

خیلی ممنونم خدا عزیزاتونو براتون حفظ کنه

دریا سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 07:39 http://Taarikheman.blogsky.com

این کتابا چهارگانه است و هر چهارتاش خیلی عالیه. البته من از مدل قیافه نویسنده هه خوشم نمیاد.

خداروشکر دریا جان یه رقیب کمتر بهتر

آذرخش دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 23:24 https://ashoobam.blogfa.com

کراشتان همواره مستدام
مطمئنید فقط به لپ ختم میشه نصف شبی ؟!

من کلا کثیرالکراشم:) برای هر کدوم فقط همین قدر وسعم میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد