هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید

در ادامه استاد میفرماد: ورنه قاضی در قضا نامهربانی می کند. به گمونم طبیعی نیست امروز من کله سحر دکلمه ی این غزلو با صدای خود استاد شهریار بذارمش رو ریپیت. جوری که کامل حفظ بشم اولا و دوم این که با هر بیتش بلند بلند گریه کنم! 

واقعا طبیعی نیست. اونم چه روزی؟ روزی که  ناپرهیزی کردم و برنامم از نه پره تا هفت  و نیم شب! 

بکوب کار کردم ولی. قهوه خوردم و کار کردم. کار کردم و قهوه خوردم:) خب امروزم هرجوری که بود تموم شد و فردا خیلی  برنامه ی سبکی دارم و به لطف ایزد منان و یاری فرشتگان درگاه الهی، بعد از دو روز فردا ورزش هم می کنم:)

این یارو مبلیه هم  پیام داده که مبلم با یه ماه تاخیر ایشالله فردا میرسه. جیغ و دست و هورا داره. البته باید دید و بعد شادی کرد. هیچ اعتباری به قول  و قرار این آدماوجود نداره. 

این آخر هفته کاش یه طبیعت گردی برم. الان برم ببینم تو این توره چه خبر . برمیگردم باز:)

*********

رفتم نگاه کردم تورو . در حال حاضر هم خدارو میخوام هم خرمارو. یعنی هم هوای اردیبهشت و طبیعتشو میخوام همم نمیخوام زیاد سختی بکشم‌ . به خدا این سفرا خیلی سختن:)) اتساعات جسمی در حال حاضر بر من مستولیه! 

خلاصه که ثبت نامی صورت ندادم! بخوابم امشب شاید فردا انقباضی چیزی به حول و قوه ی الهی حادث بشه برمن!