هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

صدا

یه جایی خوندم تنهایی آدم، صدای موتور یخچال میده. حالا امشب نمیدونم صدای موتور یخچال ما بلندتر از همیشه شده و اذیت کننده تر، یا من تنهاییم خیلی بزرگ شده و همه جا صدای یخچالو میشنوم و کلافه میشم. 

یه بار اینجا در مورد یه سری صداهای اینجوری اذیت کن نوشته بودم. تو کامنتا راهنماییم کرده بودن که برم اختلال صدابیزاریمو درمان کنم و خلاصه کارو کشونده بودن به تراپیست و این چیزا.

ولی من هنوز به توصیه هاشون وقعی ننهادم گویا. چون امشب همه جا پر شده از صدای موتور یخچال. حتی یه‌لحظه رفتم تو راه پله ها، حتی اونجا هم صدای موتور یخچال می شنیدم‌. 

حالا به دوستان کامنت گذار اون زمان باید بگم دیدین چی شد؟ میسوفونیام شده اسکیزوفرنی:)) توهم شنیداری پیدا کردم. حالا شاید بزرگان قوم صداشون به هیات مونور یخچال درومده و میخوان یه رسالتیو بهم یادآوری کنن‌. 

اصلا شاید صدای یخچالو این ملودی جانخراشش، یه کدگشایی لازم داره و من کم کم مراتب قرب رو که طی کنم میتونم بفهمم چی میگن!

خلاصه که موتور یخچال اصلا نرم و آهسته به سراغ من نیومده  و چینی خیلی ضخیم تنهایی من هزار تیکه شده در حال حاضر! موتور یخچال البته که شعر سرش نمیشه و نمی فهمه سهراب چی میگه:))