هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

نخود تو دهنم خیس نمیخوره:)

یکی دو هفته است ویر یادگرفتن یه کار هنری جینگولی مستون افتاده تو جونم. زینرو دیشب آتیش عظیم و شعله وری زدم به مالم و یه شهریه ی بسیار غیر منصفانه ایو واسه یه کلاس پنج ساعته پرداخت کردم. 

قبلنم اینجا گفته بودم.‌ حالا ایشالله عکس اکسسوریای ساخته ی دستمو  واسه پز دادن و فیس و افه میذارم اینجا. اگه دوست داشتین حتی  میتونم پرسونال آرتیستتون بشم! از خودم درآوردم این ترکیبو. یه چیزی تو مایه های پرسونال ترینر که این روزا خیلی بابا شده. بعد براتون اکسسوریای شخصی سازی شده درست می کنم که کلا فقط یه دونه تو دنیاست اونم مال شماست:))

البته که انتظار دارم هنرمو ارج نهاده و مبالغ کثیریو به حسابم واریز کنید. یجوری که آتیش شهریه ی گزافی که به جونم افتاده نه تنها خاکستر بشه که حتی از دلش گلستونم دربیاد. به والله که پول گلستون می کنه:) میگین نه؟! امتحان کنین قشنگانم!

خلاصه هیچی دیگه خواستم بگم ثبت نام کردم و منتظر برگزاری کلاسشم. بعد ازون  خدا به سر شاهده دیگه ازین منِ خاکی و متواضعی که اینجا دیدین خبری نخواهد بود. پیش پیش بگم بهتون فردا شاکی نشین:))