هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

تا یادم نرفته

زینرو که من تقریبا و تحقیقا، کلیه نکات ریز و درشت و نیز قابل تعریف زندگیمو اینجا میگم، اینم بگم که دیشب در منزل پدری، در مورد بدنم که شیپ شده و رو فرم ورزشی اومده بسیاااار تعریف و تمجید شنیدم. 

چرا قبلا نمی شنیدم؟ زینرو که دیروز من با یه تاپ در اونجا حضور به هم رسونده بودم چون خب قرار نبود برم و از کلینیک پوست و مو مستقیم رفتم اونجا.

خلاصه چون این تاپ من زیادی ولنگ و واز بود و حس راحتیو ازم میگرفت ازم!  فلذا رفتم سراغ چندتا تیکه لباسی که اونجا دارم و دست بر قضا یه کمی هم پاییزه زمستونه هستن همشون.  

یه بلوز آستین بلند دورس اونجا داشتم که  پوشیدمش  . البته دورس بسیار نازکیه ابن لباس و وسطش یه جغد داره و نیز بسیار جذب تنه مخصوصا قسمت شونه ها. بگذریم یجورایی باهاش خیلی صاف و صوف دیده میشدم و شونه های صاف و پشت صاف و اینا. در نتیجه ملت حاضر در صحنه، گفتن خیلی شیپ و ردیف شدم و با همین فرمون برم جلو. 

خواستم این پستو بنویسم و علاوه بر این که یه پز ریزی در مورد خودم بهتون بدم، انگیزه ای بشه واسه گت تو گدر کردن جسم متسع شدم!  که چی؟ که پاشم ورزش امروزمو انجام بدم. چون خیلی مودبم مجبورم  ازین الفاظ قلمبه سلمبه استفاده کنم به جای اون چیزایی که دانی و دانم:))))