هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

چیزی نمیزنم!

چقدر این کنسلیای دم آخر بده. همین که اومدم حرص بخورم به خودم گفتم ولش کن پاشو یه کار جذاب بکن. زینرو با آهنگای  سر زنگ هندسه میگم این درسا بسه و هم نامهربونه هم آفت جونه، خیلی اولد اسکول رقصیدم:) جدیم واقعا. بیست دقیقه ای هی گفتم این کمره یا فنره و قد و بالای رعناتو بنازم و اینها و الانم باید آماده بشم واسه ساعت ۵. 

خلاصه خواستم بهتون بگم تو اوج حرص خوردن میشه چنین کارای خز و خیلی کرد و به مغز دستور اشتباه داد که من خجسته ترین آدم روی کره زمینم. 

الانم بهتره برم یه قهوه بخورم و خیلی خجسته و شنگول کارو ری استارت کنم:) نه چیزی نزدم باور کنین. کاملا پاهام رو زمینه:)))  کلا من خیلی اهل ریسک نیستم و میترسم چیزی بزنم و هر چی ژن نهفته و معلول از بیماریای روانی داشتم فعال بشن. زینرو نمی کنم این کارو هیچ وقت. اونم تو این بازار که نمیشه سره رو از ناسره و اصلو از فیک تشخیص داد. والا:))))