هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

سعدآباد یا پردیسان، مساله اینست:)

خب من قرار بود برم کاخ سعدآباد واسه پیاده روی و این قسم تفرجهای بالاشهریانه. اما با خودم گفتم خب صبر کنم یه کم پاییز تر بشه برم بهتره. البته میتونستم هم امروز برم و هم پاییزتر که شد. اما فی الواقع بعد مسافت که به میون اومد دیدم راه نزدیکترو انتخاب کنم  انگار به صلاحمه. 

زینرو رفتم پردیسان. واقعا قدیما پردیسان اینجوری نبود . قشنگ  لو رفته انگار. یه دو سالیه نمیشه توش نفس کشید. شلوغه ها شلوغ. دوچرخه، موتور، سگ و انسان در هم می لولن عجیب. در هر حال عصر جمعه هم بود و دیگه تراکم لولیدنم زیاد شده بود. به نحوی که من کلی دور خودم چرخیدم تا یه کف دست جای پارک پیدا کردم. 

بگذریم یه ساعت تو هوای واقعا خوب راه رفتم. اما نمیدونم چرا اصلا حالم خوب نبود. به دوستم زنگ زدم اونم اومد. با هم راه رفتیم و حرف زدیم بازم انگار حال من خرابتر شد. هیچی دیگه خدافزی کردم ازش و برگشتم خونه. اولش دلم میخواست برم یه جایی بشینم قهوه یا چایی بخورم. اما بعد دیدم اصلا هرچی بیشتر بیرون میمونم انگار دارم بدتر میشم. 

خلاصه برگشتم خونه. ماکارونی دیروزو گرم کردم و با سالاد فراوون خوردم. یه بستنی شکلاتی هم به عنوان دسر که بشوره ببره. بعد دیدم برادرم یه کلیپ فرستاده که توش گربهه داره جیغ میزنه میگه خواهر من همیشه گشنه است:)) خیلی واقعا به جا بود. ازش تشکر کردم  که اینقدر چیزای رایت تایمی و رایت پلیسی برام میفرسته. 

بعدم اومدم فیلم afire  رو ببینم. دیدم واقعا حوصله فیلم دیدن ندارم. رفتم تو اینستاگرام ساینا دیدم خداروشکر عروسیشون به خوبی و خوشی تموم شده و دیروزم ثبت رسمیش کردن. خیالم راحت شد. عارفه شمساییم کماکان داره کارگاههای چپرچولشو برگزار می کنه و هی پز میده. نبات گوش درد داره و مدتیه اینستاگرام نمیاد. صدف بیوتیم مادر شوهرش اینا از ایران رفتن خونه شون و مهمون داره. بهناز برگزیده هم هر چی مطلب در مورد دیت و میت و اینا داشته هم بهش گفتن جمع کنه از تو پیجش.زینرو که اومده ایران دیدن پدرش و خلاصه مچشو گرفتن. 

بدینسان، خیلی از وقتم مفید و زیبا استفاده کردم. الانم برم ظرفای توی سینکو بشورم و لباسای روی بند رو بذارم تو کمد و آروم آروم برم واسه خواب. یعنی یه ذره دیگه بیدار بمونم هم حجم اینترنتم تموم میشه هم حجم وی پی انم. همه رو با یه مشت خزعبل به فنا میدم.

دلم میخواد برم در این کارخونه داروسازی رازکو تخته کنم با این قرص ملاتونینی که تولید می کنن. رسما آشغاله. دیشب من از صدای رعد و برق نصف شب از خواب پریدم و  دیگه خوابم نبرد. رفتم یه ملاتونین خوردم خیر سرم بخوابم. قشنگ انگار کافئین خورده باشم هوشیاریم شد هزار برابر. حالا من هوشیاری ساعت سه صبحو میخواستم چیکار واقعا؟ خلاصه قشنگ کینه به دل گرفتم ازین کارخونه.

نظرات 12 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 00:23 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بابا خدایی هم سیاهه هم اسکلت
بیر سری موشتری گوزینن باخ بیلسینه
آره میدونم دختره ایکبیری خرشانس

کلا باهاش خوب نیستی

ملیحه شنبه 22 مهر 1402 ساعت 23:29

نه عزیزدلم من اصلا شمارو اینجور نشناختم،چون اسم اون خانم نسیم بود شک کردم ندیده مشخصه که خانمی با اخلاق هستی،اون روز خیلی ناراحت شدم از حرفهایی که بهم زده شد،بعدش دیدم یه خانمی بنام نسیم اینطوری نوشته هی گفتم خدایا یعنی نویسنده ی هنوز زندگی اینارو بهم گفته ؟!گفتم از خودت بپرسم،ببخش اگر با سوالم ناراحتت کردم گلم

من هرجام کامنت بذارم با اسم هنوز زندگی میذارم ملیحه جانم

ملیحه شنبه 22 مهر 1402 ساعت 21:40

سلام نسیم جان ایام به کامت باشه عزیزم
یه سوال ازت داشتم یکبار توی وبلاگ کج راه وقتی مرضیه خانم کلی بمن فحش وبد بیراه داده بودیه خانمی بنام نسیم تو قسمت نظرات نوشته بود دلش خیلی خنک شده که مرضیه کلی حرف بار من کرده.اون نسیم خانم شمایید؟

سلام ملیحه جان
والا من اصلا تا به حال یه بارم اسم وبلاگ کج راه به گوشم نخورده. بعدم چرا من باید بگم دلم خنک شد. خداوکیلی تو این مدت همچین شناختی از من پیدا کردی که برم تو وبلاگ یکی دیگه در جواب کامنت یکی دیگه که به یکی دیگه بد و بیراه گفته، بنویسم دلم خنک شد؟ نه جدی؟

قره بالا شنبه 22 مهر 1402 ساعت 18:50 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

نسیم جانم یه بار وارد کنی دیگه ذخیره میشه

مینا جان من میخرم، یک عدد شکمو هستم در خدمت شما


آخرشم این پسره بدبخت رفت این اسکلت سیاه سوخته رو گرفت؟؟؟ پوففففف
"پیشونی، کجا میشونی"همینه ها

همون یه بارم اتساعات اجازه نمیده
عه گوزل بالا جان خدایی ساینا نه سیاهه نه اسکلت:) راستی میدونستی حدود پنج سالم از شوهرش بزرگتره؟

زهره شنبه 22 مهر 1402 ساعت 16:36 https://shahrivar03.blogsky.com/

من سفارش نمیدم گفته باشم! آدرسم لو میره
ترشی کلم ارزونی تون / آدرس نمیدیم بهتون

مینا آدرسو از حلقومت میکشه بیرون. دست کمش می گیریا

سمیرا شنبه 22 مهر 1402 ساعت 13:45

سعدآباد هر روزی که بری قشنگه

واقعا همین طوره

مینا شنبه 22 مهر 1402 ساعت 08:51

دیشب پست رو خوندم !! منتظر بودم ببینم اگه نیگی سعد اباد خوبه منم برنامه بذارم برم ،،قبلنا رفتم ولی یادم نیس چیه و کی ب کیه !!!

حالا هرچی فک میکنم دیشب نظر نوشتم یا نه ! یادم نمیاد

حالا انگار تو ب من پولی میدی ک بابت هر پستی لزوما نظر بدم ک اینقد فعالانه و پیگیرانه نگرانم اگه نظر ندم الان وظیفمو انجام نداده باشم


اصن نسیم ب ذهنم الان ک سرکارم میرسه ، حالا ک نمیتونی پرسونال اسیستانت داشته باشی بیا منو بعنوان کارمند وبلاگ یا ادمین یا هرچی ک تو اسمشو میذاری استخدام کن ،،حداقل کارای وبلاگیتو میکنم

قشنگ همه جا میرم با لینک وبلاگ تو نظر میذارم ( من متوجه شدم ک تو جاهای دیگه نظر میذاری لینک وبلاگ رو پایینش نمیزنی ، در این حد ادم متواضع و علاقمند ب گمنامی و ادم غیر شهرت طلبی هستی تو !!ی حالت هراس اشنا پنداری داری فک کنم !) بهرحال من میرم اینور اونور هی نظر میذارم ک مردم از وبلاگهای دیگه بیان اینجا و بازدید اینجا بره بالا


بعد خدارو چ دیدی شاید اینجارو علاوه بر خنده و مسخره بازی ، تبدیل ب ی وبلاگ کاری کردیم و اوردیم ی خنزر پنزری ی سبزییی ترشیییی دلمه ای ( من استاد دلمه برگ هستم ) ب زهره و باغبون و قره بالا و ملیحه و رضوان و دوستان دیگه فروختیم !!!!


والا اگه بخوای بیا انجامش بدیم

من ارزومه از شغل مزخرفم دست بکشم و ی کاری تو مایه فینگر فود ساختن ( خوب بلدم ) در پیش بگیرم ولی خوب چن بار هم اقدام کردم ی نفر هم نیومد پیجم فقط خواهرم اومد کلی بهم خندید و رفت!!
اصن دلیل بد اومدن من از اینستا حسودیه فک کنم !!! ب همین عارفه و ساینا و صدف و اینا حالا اسماشونم از تو یاد گرفتما

خلاصه ک دست شما برای همکاریهای آتی ب گرمی میفشاریم باشد ک آینده از آن ما!!

میناجانم اگه جایی مثل اینستاگرام موفقیتی برای فروش هنرت پیدا نکردی دیگه رو وبلاگ که نمیشه اصلا حساب کرد
بعدم درست کردن فینگر فود و ادمینی اگه بشه شغلت باز به نظرت مزخرف میاد:) کلا شغل چیز مزخرفیه.
شاید باورت نشه من حال ندارم آدرس وبلاگمو وارد کنم.

مونا شنبه 22 مهر 1402 ساعت 01:38

سلام دوباره!
متاسفانه برادر نداره، یه دوست مجرد داره که حدود پنجاه سالشه به اسم کریس که سالهاست با هم میرن دوچرخه سواری. خودش میگه نمیدونم کریس چه مشکلی داره که نه زن داره نه دوست دختر من توی عروسیمون دیدمش و باهاش یه کم حرف زدم که خیلی هم به نظرم جنتلمن و باشخصیت بود. ولی خب حتما اونم ترجیحش تنهاییه دیگه!
منم فکر نکن همسرمو راحت پیدا کردم! انقدر آدم به دردنخور دیدم که هر کدوم یه جای کارشون می لنگید که داشتم نا امید میشدم، تا اینکه ایشون منو پیدا کرد و خوشبخت شد
جدای شوخی به نظرم اگه واقعا دنبال پارتنر هستی، فعالانه بگرد و منطقی و هدفدار بهش نگاه کن که هر بار که نمیشه افسرده نشی. راحت قبول کن و برو سراغ کیس بعدی تا بالاخره آدمتو پیدا کنی. سخت هست ولی شدنیه.

سلام موناجون
باشه پس دیگه چاره ای نیست. فعالانه میگردم تا یکی منو پیدا کنه.

باغبان شنبه 22 مهر 1402 ساعت 00:14

مرسی که حواستون به همه هست
با احترامات فائفه
باغبان
مااچ ماااچ

ریماچ ریماچ

زهره جمعه 21 مهر 1402 ساعت 23:29 https://shahrivar03.blogsky.com/

اثر پروانه ای و این چیزها! میگم نکنه انرژی فکر من اومد سمت تو
خلاصه ببخشید دیگه پر زدن ما هم این وسط داستان ایجاد میکنه

نه بابا راحت باش زهره جان من از نوزادی همینجوری بودم

محیا جمعه 21 مهر 1402 ساعت 22:50

سلیقه اینستاگردیمون متفاوت هست ها. بستنی شکلاتی ماکارونی من از فردا تو رژیم میرم تو رژیمم ۸ قاشق ماکارونی داره مگه میشه آدم نخوره که بهتره یا باید با نون خورد سیر شد.
برای همین آشپزی ها پیج های مورد علاقه منن گاهی فودبلاگرها هم نگاه میکنم چون نمیتونم بخورم با نگاه سیر بشم خخخخ
من اصلا غروب جمعه دوست ندارم بیرون برم اگه بخوام جمعه بیرون برم صبح میرم خلوت باشه

من همینجوریم همش میگم گشنمه فکر کن پیجای غذا هم ببینم دیگه کلا از کف میرم

زهره جمعه 21 مهر 1402 ساعت 22:17 https://shahrivar03.blogsky.com/

ولی من از دیشب که پستت رو خوندم با خودم گفتم ازت الگو بگیرم تنهایی برم جاهایی که میخوام و حالش رو ببرم. اینقدر منتظر بودم ببینم چقدر خوش گذشته بهت اینجوری شد که حالت خوب نبود انگار! من رو ببخش

زهره جانم من تقریبا خیلی جاها تنها میرم. گاهی دوستی همراهیم می کنه .
اما وقتایی که حالم خوب نیست هیچ جا خوش نمیگذره دیگه. چه تنها چه با کسی چه هرجوری‌ .
بعد چرا عذرخواهی می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد