هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هر ایرانی، یک پادکست:)

دیدین چقدرررر پادکستای فارسی زیاد شدن؟ قبلنا یه علی بندری بود و یه چنل بی و بعدم بی پلاس. ولی بعد دیگه همین طور پادکسته که میاد بیرون.  حالا کاری ندارم که خوبه یا بد ولی خب تا حدودی توهم دانش میده به یه عده ای. اینم به من مربوط نمیشه البته:)

اون چیزی که الان به من مربوطه و اومدم وسط روز مصدع اوقات شریفتون شدم اینه که یه پادکست دارم گوش می کنم خیلی متفاوته. یعنی یجوریه که باعث میشه میون گریه بخندی یا بالعکس. اسمش رختکن بازنده هاست. یعنی آدمای نسبتا معروف میان و از شرح باختاشون میگن. از نقطه های آسیب پذیریشون. دوست دارم ایده شو.

 برای من مثل یه آبجوی خنک میمونه کنار دریای بوشهر. البته که آبجو منظورم همین ماءالشعیرای تو سوپریاست. حالا نیاین گریبان بدرین که اسلام در خطر افتاد و ال و بل:) خلاصه که برای رسیدن اپیزودای جدیدش لحظه‌هارو میشمرم یجورایی. 

آخرین اپیزودش بابک چمن آرا مهمون پادکست بود. دیگه گفتن نداره که کراش زدم روش بس که ادم حسابی بود. البته این وسطا بهزاد عمرانی که در نقش مجری و ایناست رو اعصابم یورتمه میره. بس که نمیدونه چی رو باید کجا گفت. به گمونم هوش هیجانیش صفره این بشر. یعنی تو حساس ترین نقطه ی حرفای آدما، یهو یه چیز واقعا چرت و چرندی میگه. یا خیلی پرت و احمقانه میخنده. 

اما تمام این چیزا، از ارزش ایده و کار کم نمی کنه.اپیزودای بابک چمن آرا و سردار سرمست و بهناز جعفریو واقعا دوست داشتم. بقیه اشم بد نبودنا ولی خب دیگه من انتخابم ایناست. بابک چمن آرا تا حالا گل سرسبد پادکست بوده فی الواقع. 

دیگه این که دلم میخواد ورزش کنم اما زیر کاردرروی درونم گفت برو و یه کار فرهنگی بکن . تو وبلاگت که برد جهانی و مخاطب میلیونی داره، به عنوان یه انسان تاثیرگذار ظاهر شو و پادکست خوب معرفی کن:) دیگه گاهی خدمت به بشریت تو اولویت قرار میگیره و همه ی خودخواهیارو زیر یه خاکستری نهان می کنه. 

اگه میپرسین پس اوضاع کار امروز چطور بود؟ باید بگم خیلی سینه خیز و نزار یکی از کارایی که باید انجام می دادم رو تموم کردم. اما تا ۸ گرفتارم. یعنی یه استراحت بین راهی داشتم که اونم اومدم یه بخشیشو به بشریت خدمت کنم و اگه بشه یه نموره هم در خدمت تن و بدن و ورزش باشم. 

برم تا دیر نشده:)

نظرات 10 + ارسال نظر
نازی یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 00:49

سلام
خب در راستای حرف گوش کن بودنم پادکست رو گوش کردم اول بگم ممنونم از معرفی من اپیزود آقای چمن آرا رو شنیدم، صادقانه دوسش نداشتم به مذاق من خوش نیومد اقای چمن ارا بیشتر قربانی بودند تا بازنده طبق تعریف های بنده بااینکه حرفشون صحیح بود ولی به نظرم ایشون هزینه داشتن میدادن نه بازنده بودن ...ینی میدونید من هیچ وقت این پولدارا رو درک نمیکنم مشکل از درک من هست نه ایشون...خودم گویم خودم خندم خودم مرد هنرمندم بودن خندهاشون باتمسخر دیگران رو برنمیتابم
تا نام من رقم زده شد یکباره مهرغم زده شد دیگه ظرعیت تکمیل هست جا برای شنیدن دیگران نیست
کافی بود یا بازم بگم

سلام نازی جانم
پس خوشت نیومد. آره دیگه پادکست و اینجور چیزا کاملا سلیقه ایه و البته بستگی به زمان و مکان گوش کردنشم داره.

به گمونم تو این پادکست منظور از بازندگی، افتادن اتفاقای بدیه که ما هیچ دخل و تصرفی توشون نداشتیم. یجورایی انگار بازندگی یعنی از بدشانسی و بد حادثه گرفتار شدن.

مبینا پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 21:06

میخوام به مینا یه پیغتمی بدم ازینجا .چرا وبلاگ نداری و نمی نویسی؟به خدا میایم میخونیمت دخترخوب . معلومه خیلی هم توانایی در این زمینه

منم باهات موافقم و بهش گفتم.
میناخانوم جان تقاضا داره زیاد میشه

سارا پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 10:28

ببخشید با تاخیر
قهوه غروب باعث نمیشه خواب شبم بد بشه، اما دیگه از نه به بعد روی خوابم اثر می گذاره، البته گاهی با چند لیوان چایی سر می کنم.
من چند بار فقط پادکست گوش دادم، ولی با تعریف های شما و بقیه به نتیجه رسیدم که باید به سمتش برم.
آخر هفته خوبی داشته باشی

منم خیلی پادکستی اونجوری نیستم. بعضی از چیزا برام جذابه .
ممنونم ازت تو هم بهت خوش بگذره ساراجان

مینا پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 00:18

اره دقیقن همینی ک گفتی روال زندگیمه ! home work and

من ٦ صب میرم سرکار و اغلب تا ٧ عصر سرکارم حالا نه یه کله !!! ولی کم و بیش پول درمیارم !!! حالا چون شماها خیلی روی شغلتون سکرت بازی درمیارید من شغلمو نگفتم !!! وگرنه خیلی شغل مهمی هم ندارم ،،پول در میارم ،،پولامم سرمایه گذاری میکنم مدام و البته سفر زیاد میرم ،،مثلن الان هم در سفرم !!! همینه ک تا دیروقت بیدارم فردا و پس فردا رو تعطیل کردم و جاتون خالی در ارامش شمالم ،،

بعد هم از سر کار ک میرسم خونه غذا (غذاهای ساده ) برای فردا میپزم ( اصن تو میگی خورشت کرفس بار گذاشتم واقعن شاخ از اقصی نقاط من در میاد ) من غذاهام با فیله مرغه اغلب و یه ربعه اماده میشه !!!

دیگه کتاب از فیدیلیو میخونم و گاهی یه استخری با جوجه ام میرم ،،دوستامم اروم اروم از دس دادم ،،بس ک هی باهام قرار گذاشتن و من نتونستم برم چون مشغول کار بودم، خووو اونا خسته شدن و ولم کردن

تنها دوستام شماهایید!!

اصن عین اغلب شماها سبک زندگی خاص ندارم ،،اسپا و تور سفر و ورزش و پادکست و اشپزی خاص ،،تا دقیقن یکسال قبل حتی بلد نبودم کارت بکشم تو پوز مغازه و همیشه خود فروشنده میکشید!! ی ورژن خاص اصحاب کهف هستم ،،،زندگیم کلن درویش گونه اس بشدت

تو شغلتو بگی ممکنه سکرت بازیو بذاریم کنارا:)
خوبه دخترت مشکلی نداری با غذاهای ساده ات.‌من اگه بودم از خونه بیرونت می کردم:))
درویش سرمایه دااااار

نازی پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 00:14

سلام
زکات پادکست که نشر اون هست رو پرداخت کردید...پادکست طنز پردازی هم جالبه

سلام نازی جان
گوش کن ببین دوست داری. بعد لطفا بگو بهم

زهره چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 20:34 https://shahrivar03.blogsky.com/

بَه بَه بِه این تمرکز حین کار
من وسط جلسۀ کاری بودم یهو گفتم نکنه این دختره تا 8 داره فول کار میکنه که به وبلاگ سر نزده. بعد داشتم برات می نوشتم همین رو! یهویی صدام زدند گفتند میشه صفحه رو شیر کنی یه چیزی نشون بدی خدا باهام یار بود حواسم بود تب وبلاگت رو بستم

هنوز استرس اون لحظه رو دارم هنوز بیوتی نیوز جون

واقعاً تو که اینهمه چیز خوب به ما یاد دادی، بگو چطوری میتونی متمرکز بمونی؟!؟ من قشنگ هر چی نیاز به تمرکز بیشتری دارم؛ اتلاف وقتم بیشتر میشه! بعد آخرش بدو بدو دقیقه نودی کار میکنم... حسی میکنم دیگه پیرزن شدم باید اصلاح کنم این اخلاقم رو ولی نمیتونم

مینا مگه اینهایی که گفتی معیار عقب و جلو بودنه!؟! اگر اینجوری باشه که من دارم در پارینه سنگی زندگی می کنم پس قراره هرکی شکلِ خودش باشه دیگه؛ ولی کم کم از هم چیزهای جدید یاد میگیریم. مثلاً من از هنوز بیوتی نیوز جون دارم الگو میگیرم ورزش در منزل رو منظم پیش بگیرم.

خُب من هم گفتم یک کامنت طولانی بنویسم امتیاز این مرحله رو از دست ندم. باز خوبه بلاگ اسکای مثل مخابرات خسیس نیست محدودیت کاراکتر بذاره

راستش من این ویژگی خیلی ذاتیمه. یعنی اگه صدا کنترل شده باشه دور و برم، زیاد تمرکزم به هم نمیخوره.
اما خب گاهیم نمیشه. زینرو همه ی چیزای حواس پرت کن رو از جلوی دستم دور می کنم. با لپ تاپ سراغ وبلاگ و اینا کلا نمیرم که کامپیوتر محل این بازیای کثیف نشه برام،شرطی بشم:)
اووووه تا دلت بخواد کار چرک و درب و داغون دقیقه نودی هم تحویل دادم و همیشه هم نادمم ازین موضوع.
ولی خب یجوری چون همه چیم تو خونه است باید یه سری جداسازیارو انجام بدم. وگرنه تو یه کف دست خونه فقط باید خوابید:)))

زهره چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 18:01 Https://shahrivar03.blogsky.com

فاز سازمان سنجش برداشتی!؟! ما هی بیایم رفرش کنیم ببینیم نه اطلاعیه جدید نیومده
تأیید کن بذار فوروم این پست هم شکل بگیره دختر

خوبه من نوشتم تا ۸ سر کارما:) استراحت بین راهیامم دیگه به چایی بیشتر نمیرسید تایمشون

مینا چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 17:39

وسط خوندن وبلاگت خوابم برد،خدایی مث ی موسیقی شیرینی،،

الان اومدم پست بعدی رو خوندم پادکست رو چ موقعهایی گوش میدی؟ یعنی مثلن داری کار میکنی پادی هم گوش میدی؟ من اصن هدفون ندارم و نمیدونم چ موقع گوش بدم ؟ خوب موقع کار ک تمرکزمو کم میکنه موقع بیکاری هم ی نفر تو گوشم حرف بزنه نمیدونم خوشم میاد یا نه؟

اصن انگار من صدسال از شماها عقبم !!! موهامو بالیاژ نکردم ،اسپا نرفتم ،پادکست نمیدونم چیه ،،تهران زندگی میکنم ولی هیچی از اینا نمیدونم !!!
فقط در راستای بالا بردن کیفیت زندگیم ک بخش زیادیشو تحت تاثیر وبلاگ تو بودم ،دیروز رفتم ی مایوی دوتیکه عالی گرون خریدم !!! فک کردم حتی اگه تپلم لیاقتم ی مایوی شیکه!!! اخه هیچ جا برای تپلها مایو نداره و من با نیم تنه و شورت ورزشی سر میکردم تو استخر،،

اول که مایوت مبارکااااا باشه. بسیار کار نیکویی کردی
اصلا تو دقیقا چیکار می کنی. پول در میاری و یه نون و کالباسی میخوری میخوابی دوباره روز از نو؟ آبغوره هم تو خونه ات نداری حتی . آشپزی میکنی اصلا؟ نه جدی مینا برام سوال شده. کار می کنی ،پولاتو طلا و دلار میخری و ویلا داری و اینا یعنی اگه بچه نداشتی میومدم خودمو به عنوان فرزندخوانده همسن جا میکردم تو شناسنامه ات. ولی چون حوصله شریک ندارم ازین موضوع میگذریم. ولی واقعا ازونایی که ورثه ات بشکن میزنن بعد از صد و بیست سال
پادکستو موقع خواب گوش می کنم

زهره چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 14:35 https://shahrivar03.blogsky.com/

با تشکر از اقدامات فرهنگی شما
دیدی هنوز نیوز بیشتر از هنوز بیوتی برازندته؟!؟ بشتابید... بشتابید... تازه ترین خبر... اپیزود جدید رختکن بازنده ها منتشر شد... بشتابید...

ممنونم ولی. حتی اسمش رو هم نشنیده بودم... من تو پادگیرهام کلی چنل سابسکرایب شده دارم ولی زیاد پادکست گوش کردنم نمیاد... چندباری هم بعضی اپیزودها رو گوش کردم که خیلی ازشون تعریف شنیده بودم ولی خیلی برام واوو نبود!
تو ایرانی ها تا حالا فقط با پادکست هلی تاک ارتباط برقرار کردم که اون هم چند اپیزود آخرش رو گوش نکردم هنوز...

میشه اسمم هنوز بیوتی نیوز باشه:) شبیه آهنگای سوزان روشنم میشه خیلی ریتیمیک:))
من کلا پادکست با محتوای کوچ کردن زندگی و روانشناسی گون رو مخم میره. زینرو هلی تاک رو یه مقدار گوش کردم و بعدم دیگه رو مخم رفت:))
این خب پادکست خودمه! رختکن بازنده هاست خب

سمیرا چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 14:10

خدا قوت ممنون که به بشریت خدمت می کنی مارو خوشحال می کنی، کم خدمتی نیست

سمیراجانم ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد