هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

تو قهر کردی و قهرت مصیبت شد و بارید...

امروز داشتم مصاحبه ی فردوسی پور با کراش دوجهان همایون شجریانو میدیدم. هرچند کراش عزیزم نمیدونم چرا ریش گذاشته بود و من ازش راضی نبودم به لحاظ ظاهری . اما در کل مصاحبه ی کیفورناکی بود. یه جا هم خیلی مهربون گفت بعد از  کنسرت سی من و سحر یار هم شدیم:) 

حالا کاری به این حرفا ندارم، میخواستم اینو بگم که فردسی پور کتاباشو امضا کرد برای همایون و یه چیزی تو این مایه ها براش نوشت همونطور که مارادونا برای دنیای فوتبال تکرار نشدنیه شجریانها هم بی تکرارن.  حالا عین جمله هاش دقیق یادم نیست. 

بعد من قبلش داشتم هایده گوش می کردم  و با خودم می گفتم خدایا این صدا و این لحن عجیب و قشنگ خوندن واقعا بی تکراره. بعد دیدم عه چه باحال فردوسی پورم اینو به همایون گفت. 

بعدم دوباره نشستم به هایده گوش کردن و داد زدن باهاش که سلام من به تو یار قدیمی  ،منم همون هوادار قدیمی .هنوز همون خراباتی و مستم ولی بی تو سبوی می شکستم...یه روزی گله کردم من از عالم مستی تو هم به دل گرفتی دل مارو شکستی  من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید تو قهر کردی و قهرت مصیبت شد و بارید پشیمونم و خستم اگه عهدی شکستم....

بعد از همه ی اینا هم ورزش کردم و یه عکس با ژست و لباس ورزشی فرستادم واسه دوستم. این دوستم اونقدر در مواجهه با تغییرات من تو این یه ساله  به به و چه چه می کنه که هی تشویق میشم براش عکس بفرستم. دوستاتونو از بین تحسین و تشویق کننده هاتون انتخاب کنین در مجموع:) 

نظرات 9 + ارسال نظر
زهره شنبه 15 مهر 1402 ساعت 23:26 https://shahrivar03.blogsky.com/

آخ جون داره کامنتها رو تأیید میکنه
بعدش پست جدید رو میفرسته حتماً

عزیزممممم زهره

قره بالا شنبه 15 مهر 1402 ساعت 12:39 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بفرست واسه خودم تحسین کنم

قول باس بدی

باغبان شنبه 15 مهر 1402 ساعت 08:14

حس خوبی به این زوج دارم،صرفا یه بار فک کنم دیدمشون باهم توی یه کلیپ، توی نگاه سحر دولتشاهی یه آرامش و عاطفه ی خاصی بود که قبلا هیچوخ ندیده بودم توی تصویراش.
دیروز خواهرم عکس یه عروس رو نشونم داد و گفت این سومین بارشه که عروس شده، به نظرم اتفاق قشنگیه اینکه آدمهای جسوری وجود دارند که با زندگی می آمیزند. برخلاف خودم که همیشه توی حاشیه زندگی کردم و از ترسم وارد رابطه ی عمیق و جدی نمیشم.
در راستای جمله ی آخر هم یه نقل قولی خوندم منتسب بود به ویکتور هوگو، گفتم‌بنویسمش اینجا.
«دوست خوب
غم را از بین نمی‌برد
اما کمک می‌کند،محکم سرپا باشیم
درست مثل چتر خوب
که باران را متوقف نمی‌کند
اما به ما کمک می‌کند
راحت زیر باران قدم بزنیم.»

چه باحال منم حس میکنم این حالتیو که گفتی
عزیزی زیااااد میدونستی آیا؟

ح شنبه 15 مهر 1402 ساعت 06:50

حالا یک عکس هم اینجا بگذار

ملیحه شنبه 15 مهر 1402 ساعت 00:22

سلام عزیزم در برابر ادبیات قشنگ نوشته هات ،شوخیهات وطنز همیشگیت فقط کیف میکنم وواقعا برای پیام در خور گذاشتن کم میارم،فقط خواستم بگم یه دنیا از خوندن روزمرگی هات ذوق میکنم با ناراحتیت ناراحت میشم وبا خنده هات میخندم،هر روز سر میزنم وخاموش میخونمت

ممنونم ملیحه جان خیلی به من لطف داری پیام درخور دیگه چیه بابا راحت باش

همه چی عالیه جمعه 14 مهر 1402 ساعت 23:22

دقیقا... همه چی عالیه# هنوز زندگی
یکی میگه همه چی آرومه و من چه خوشبختم و از این داستانها ... یکی میگه هنووووزززز زندگی ... یعنی هیچی همون آش و همون کاسه... اما خب زندگی همین جمع اضداد هست ... الان شما تو این مود هستی که چیه این زندگی و چیه این آدمیزاد و خودم رو چگونه جمع کنم، چگونه ورزش نمایم و ... و تو چه دانی که همه چی عالیه هم شاید این مقطع رو سپری کرده و به قول حافظ : این همه شهد و شکر کز سخنم می ریزد ، اجر صبری است کز آن شاخ نباتم دادند..... زندگی همینه ... این نیز بگذرد

بابا همون حافظم گفته شهد و شکر از سخنم میریزد نگفته شهد و شکر از در و دیوار میریزد و همه چی عالیه.

مینا جمعه 14 مهر 1402 ساعت 22:24

بهتریا ،،،خوشحال شدم ،،خیلی !! من اولش فککردم دروغه مردن پسیانی،،هی رفتم و سرچ کردم و تازه فهمیدم ،،،یعنی واقعن برام جالب بود ک پسیانی هم باشی میمیری ،،،چون خودش و دخترش بهرحال مافیای قدرت بازیگری هستن (بودن )


ااانصاحبه فردوسی پور با همایون رو ندیدم ،،تو رو خدا این دختره دولتشاهی بنظرت ته بخت و اقبال نیس؟؟


یکی مث رامبد رو بذاری کنار،،بعد فخر دوعالم اقا همایون بیاد طرفت،،،اصن من باورم نمیشه ها!!!

راستی چند وقته میخوام ازت بپرسم هی یادمم میره،،موزیک چی گوش میدی؟

بابا میناجانم سحر دولتشاهی ،خودشم یه سوپراستاره . کم آدمی نیست خدایی ولی خب شانسشم خوبه
موزیکم بسته به مودمه دیگه

سمیرا جمعه 14 مهر 1402 ساعت 21:35

خیلی به بانو هایده علاقه دارم، در نور و شادی باشن واقعا بی تکرارن

خیلی بی تکراره

همه چی عالیه جمعه 14 مهر 1402 ساعت 20:24

خیلی با عکس میونه خوبی ندارم ،مخصوصا فرستادنش. همینطور از تحسین هایی که ملت مجبور میشن بکنند. آخه خب توقع داریم بعد از فرستادنش چه ری اکشنی نشون بدن؟؟؟ یه جورایی باید تحسین کنند
واقعا تفاوت های بیسیک و پایه داریم

اصلا تفاوت رو از اسم کامنت گذاشتنت بگیر و برو ... همش با خودم فکر می کنم چطور میشه یه نفر با این اسم کامنت بذاره بعد گفتی قبلنا یه وبلاگ به این اسم داشتی. دیگه رسما به فنا رفتم:) آخه یعنی چی که همه چی عالیه یاد رامبد جوان میفتم همش!
والا این دوستم خیلی تعارف نداره البته. دیگه اینقدر نزدیکیم باهم که مجبور به کاری نیست تو ارتباط باهام. به موقع انتقاداشم میگه و لزومنم همیشه از همه چی و هر عکسی که میفرستم تعریف نمی کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد