هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

تا اینجای روز:)

کار مفید امروزم تمدید بیمه نامه شخص ثالث ماشینم بود. اسکوروچی هم بر من مستولی شده بود و همش دنبال یه تخفیف لب و لبابی  بودم:) یه میزان کمی تونستم تخفیف اعمال کنم ولی در کل ، مبلغ هنگفتی هم پیاده شدم. هنگفت به نسبت درآمد منظورمه. 

دیگه این که دلم یه سفر میخواد. حالا شایدم چون شهریوره و ملت دچار شور حسینی سفرن من اینجوری شدم. اما در هر حال با خودم فکر کردم تو اواسط مهر یا آبان یه سفر برم جنوب. هر چند هنوز خیلی گرمه واسه سفر جنوب اما دلم به شدت هوای شرجی دریارو کرده. اون شرجی و بوی خاص خلیج فارس. 

به احتمال زیاد برم بوشهر. فکرشم باعث میشه ذوق کنم. الانم تو استراحت بین کارمم و میخوام برم یه نیمچه ورزشی داشته باشم. برای این که از زیرش در نرم همون دقیقه ی اول شروع استراحت رفتم لباس و کفش ورزشی پوشیدم:) شما تعهد به برنامه رو ببین خدایی:))

امروز ازون روزاست که حس می کنم اونقدرا تمرکز درست درمونی ندارم. البته که من به خودم که میرسم میشم پرتوقع ترین. دیگه اینو در مورد خودم فهمیدم. زینرو خیلی به توقعاتم وقعی نمی نهم:) فی الواقع وقتی بعد از ساعت اول کار به خودم گفتم خیلی رو فرم نبودی و تمرکزت خوب نبود سریع جواب دادم بیشین بینیم بابا! توقع تا کی انتظار تا کجا؟ بعدم لپ خودمو ماچ کردم و یه قهوه ی غلیظ حال خوب کن واسه خودم درست کردم.

الانم برم به ورزشم برسم چون میترسم یکی از اعضای خانواده ی مارمولکی که از خونه بیرون انداختمش همین دور و برا باشه و با خودش بگه این اسکلو نیگاه:) با کتونی و مچ بند پا و اینا دراز کشیده رو مبل داره با گوشیش ور میره:) بعدم بگه مراقبت کن دراز کشیده ،پاهات خسته نشن و آسیب نبینن قناری:)))

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 11:02 https://lemonn.blogsky.com/

هوا، هوای مسافرته اصلا

اصل جنس داره میرسه

لویی پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 19:46

آبان مصادف می‌شه با اواسط پاییز که پلن a و b برای اون تاریخ برنامه‌ریزی شده! اگه بخواهید برید بوشهر و اون پلن کنسل بشه باید من و قره بالا رو هم ببرید بوشهر بعد نگید که نگفتی

اصلا همین جمع آبان بوشهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد