هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

بزرگوار ناف تابستان سرما خورد:)

یکی از دلایل پنهان علاقمندی من به کلاس شنبه ها، کولر فوق العاده ی کلاسه. یعنی قشنگ زمهریر می کنه فضارو. منم که گرمایی و همیشه ی خدا نالان از گرما، درست زیر این کولر میشینم. یعنی میگم زیر این کولر یعنی پنج ساعت نان استاپ باد خنک ۱۸ درجه میخوره پس گردن و فرق سرم:) 

یجوری خنک میشم تو این کلاسه که مدتی انگار ذخیره ی خنکی دارم. مدتی که میگم یه ربع بعد از کلاسه. قشنگ خنکم بعدشم.  خلاصه که دیروز انگار این خنکی طلبیِ زیاد کار داده دستم. زینرو که صبح با گلودرد مختصری از خواب بیدار شدم ولی با کوفتگی زیاد‌. 

با خودم گفتم لابد باز مثل ماهی از راه دهان تنفس کردم و گلوم اذیت شده. کوفتگیمم گذاشتم به پای همون همیشگی و خیلی وقعی بهش ننهادم:) اما خب دور از جونتون هی دیدم رفته رفته حالم به وخامت میگرایه. لرز دارم و تا یه چیزی روم میندازم خیس عرق میشم. سردرد و داستان کوفتگیم اوج گرفت. 

دیگه از صبح همینجوری دارم از خودم مراقبتهای لازمه رو انجام میدم تا بلکم نفسم واسه فردا چاق بشه که ازون دوشنبه های شلوغ کاریه!

آبگوشت پر ملاطی پختم و بساط چای اویشنم به راه کردم. دوتا قرص سرماخوردگی خوردم و خزیدم تو رختخواب. بهتر شدم؟ نه زیاد. بیشترم استرس فردارو دارم‌. هرچند خدارو چه دیدی شاید فردا صبح همه چی خوب و ردیف شده باشه. 

به سوپرمارکت اسنپ هم یه سری سفارشای هیجان انگیز دادم. شاید یه کم خلقم بیاد بالا:/ 

ورزشم که تعطیل شد جهت ذخیره ی انرژی. هرچند ورزش برای من تبدیل شده به مولد انرژی و وقتی انجامش نمیدم قشنگ به حضیض خلق پایین سقوط می کنم. خلاصه که این طور:)

نظرات 9 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 10:37 https://lemonn.blogsky.com/

من هم سرما خوردم :(
متاسفانه بدون لباس کافی جلوی کولر خوابیدم، هی هم از سرما بیدار میشدما اما تنبلی میکردم و دوباره میخوابیدم که شد این. بهتر باشین.

mani دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 05:37

Nasim jan
get well soon

رضوان دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 04:38 http://nachagh.blogsky.com

سلام.دایی مرحوم من، وقتی کوچولو بودم ،به موقع سرفه ناشی از سرماخوردگی ،میگفت:
«کلاغه سرفه کنه،سرما بخوره».
جای دایی ام خالی.این ترجیع بند را برات بگه.
حالا شما احتمال میدین همون کولر خنک کننده (۱۸درجه)توانست ضربه کاری را بزنه؟
چطوره یه احتمال دیگه هم بدین که گریه های روز پنج شنبه تو ماشین گرم سیستم ایمنی تون را پایین آورد و مستعد ورود ویروس ها به بدن شدید.
میتونی هم احتمال بدی گرم و سرد شدن های پنج شنبه، بانی و باعث سرما خوردگی تون اند.
ما که دنبال مقصر نمی گردیم.آنچه الان رخ داده سرماخوردگی است .
درمان اونم، قرقره آب نمک رقیق و دیفن هیدرامین برای گلو درد ،خوردن استامینوفن پانصد میلی کرم برای درد های بدنی و استراحت در تخت در تمام طول روز و خوردن سوپ مرغ و سبزیجات و میوه های تازه مث توت فرنگی و لیمو ترش و هلو و گلابی و خیار است.
قرص جوشان پیتامین سی هم خوبه.به علاوه دم نوش های تجویزی خودتان (آویشن و بابونه)

ترانه دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 04:27

زودتر خوب بشی.

سمیرا دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 00:28

کار خوبی کردی به خودت جایزه دادی از سوپرمارکت، حسابی استراحت کن عزیزم

همه چی عالیه یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 23:18

دوستم مراقب خودت باش. فردا رو هم استراحت کن. همون چیز میزایی که همگان دانند رو بخور. امیدوارم خیلی زود روبراه بشی و مجددا با بقال سر کوچه و اهل محل سلام احوالپرسی کنی

زینب یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 21:42

آخ آخ
ولی مراقبت خوبی کردی عزیزم
الان منم برات دعا میکنم و ملیحه خانم طور برات انواع ویروس ها رو دفع میکنم
تهش چی میخواد بشه و چی مهم تر از سلامتیت
راحت بخواب

رضوان یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 21:21 http://nachagh.blogsky.com

دم نوش و آبگوشت پر ملاط واستراحت و خوردن دو قرص عالیه برای گلودرد شربت دیفن هیدرامین خوبه.

قره بالا یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 21:10 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

یکم مراقب باشید
گویا کرونا دوباره اوج گرفته خاک بر سر عنتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد