هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

زندگی کردن در نقش تئودور فیلم her

چه عنوان خفنی شد:) امروز متوجه شدم رابطه ام با مربی توی اپلیکیشن ورزشیم قشنگ جدیه. میدونین کجا متوجه شدم دیدم یه حرکت جدید تو برنامه ی امروزمه و دارم زیر انجام دادنش پاره میشم. اونوقت صدای تو اپلیکیشن میگه if it is too easy ,you can use dumbbell:/  چنان بلند و محکم گفتم بابا شات آپ که خودم خندم گرفت. یعنی قشنگ با زبون خودش باهاش حرف میزنم و هرچی فحش از تو فیلم خارجیا یاد گرفتم حواله اش می کنم.

یه جا هم وسط انجام حرکت، داشتم  نفس نفس میزدم و بی اکسیژنی کبودم کرده بود،  گفت breath naturally :) نمیتونستم جوابشو  در لحظه بدم. زینروتو استراحت بین دو سِت برگشتم  بلندگفتم ار یو فاکینگ کیدینگ می:)  خلاصه که یه رابطه ی مبتنی بر ناسزاهای من و توصیه های اون در جریانه بینمون. 

حالا  بر عکس تئودور تو فیلم   her  ( نگین که ندیدین  چون واقعا ناراحت میشم :)که دست آخر از رابطه اش با اپلیکیشن خیلی مایوس و سرخورده شد ، من شاد و خرسندم. زینرو که لازم نیست مودب باشم و قشنگ از دایرت المعارف فحشای خارجیم بهره میبرم. هرچند مع الاسف خیلی تعداد فحشاشون محدوده و به غنای فرهنگ ما ایرانیها نیست:)

دیگه قانعم:)))


"همه چی عالیه" نوشت: دوست قشنگم که با این عنوان کامنت میذاری، خواستم بگم به خدا من میدونم باشگاه و ورزش جمعی و این داستانا خیلی بهتره و بارها و بارها هم تو این عمر طویلم، تجربه شون کردم، اما با توجه به شرایط فعلی زندگیم، این حالت برام خیلی بهتره:) 


نظرات 6 + ارسال نظر
سید محسن شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 21:10

*مخالفین،هم را نمی شنوند

همه چی عالیه شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 14:09

از شما چه پنهون منم با همین اپ ها می ورزشم ! آن هم یک خط درمیون ... البته سعی می کنم قطع نشه. راستش ورزش گروهی و این داستان ها برای ما پاسخگو نیست ما دوست داریم با حال خودمون اندام ها رو به رعشه !!به لرزه !!به سلولیت زدایی وا بداریم
تامام

خب خداروشکر گفتم الان خداوند توصیه های معاشرتی میاد و میگه بهتره بری بیرون:)))

رضوان شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 04:39 http://nachagh.blogsky.com

تو نیاز داری یکی را فحش بدی و کی بهتر از اون اپلیکیشن ؟بی خطر است،و حق اش هم هست،شاکی هم نمیشه،تخلیه هیجانی هم میشی،متقابل فحش چکشی تر نمیده و ما هم مصون میشیم از تیر های غیبی خشم و عصبانی شدنت.کاش همه به جای سنگ صبور یه چنین امکانی داشته باشند

نه خدایی خیلی نیاز به فحش دادن ندارم. زندگی نرم و سبکی دارم این روزا:) بیشتر محض شوخی نوشتم

ترانه شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 03:53

سلام. باز کردن کامنت دونی مبارک! من فکر کردم که وبلاگت رو تعطیل کردی و یک وبلاگ جدید باز کردی . خوشحالم که برگشتی

سلام ممنونم ترانه جان
نه یه چند روز مشکل فنی تاسیساتی پیش اومده بود

مینا جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 20:32

عایا از دسترس خارج بودید چند روز؟

بلی بودم

سیرن جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 19:02 http://violetta.blogsky.com

چه جالب، نام این اپلیکیشن چیست؟
اون فیلم هم دوبار دیدم

چه خوشحال شدم فیلمو دیدین.
Fitness coach اسم اپلیکیشن منه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد