هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

هنوز زندگی

فروغ میگه: آه ای زندگی! منم که هنوز با همه پوچی از تو سرشارم...

نوبت قفلی زدن رو صداهاست:)

اونایی که اینجارو میخونن میدونن من تقریبا هر ماه یه بار میام و در مذمت صداهایی که نمیذارن بخوابم می نویسم. یا کریما داستانشون جداست اونا صبحا مخل خوابن. اینایی که شبا، مخصوصا بعضی از شبا رو اعصابم پایکوبی می کنن عبارتند از صدای شیر آب طبقه بالایی، صدای موتور یخچال، صدای گاز موتوری عبوری و ... حالا یه صدایی جدیدا اضاف شده که رسما با اناث فامیل نسبی و سببیم وصلت کرده:) 

صدای چی؟ صدای موتور روغن کاری نشده ی کولر طبقه اول!  اینام گویا بدتر از من گرمایین و بام تا شام و شام تا بام کولرشون روشنه.‌یه صدایی میده به خدا انگار رو مغزم خنج می کشن:)

پدرآمرزیده ها نمی کنن یه سرویس درست و درمونی بکنن این کولرای  داغونشونو. صدای هیلتی میده لامصب! اگر نمیدونین هیلتی چیه که واقعا جزو خوشبختای روزگارین. چون احتمالا هیچ وقت صدای کنده کاریش اذیتتون نکرده که برین گوگل کنین چی و کیه! البته ممکنه مثل من بیکارم نباشین که بخواین ته و توی هر چیزیو دربیارین. 

به هر حال من الان در رنجم. یه بار قدیما نوشته بودم از صدای آب ریختن همسایه در رنجم، یه آدمی با اسم سلام کامنت گذاشته بود که شاید یه پیرمردیه داره لباس میشوره . بعدم یه چیزایی گفته بود که فحوای کلامش میشد این که تو انسان باش و برو دکتر و با همسایه هات کاری نداشته باش.   واقعا از قدرت تخیل سینماییش خوشم اومد . پیرمردی که نشسته سر تشت و داره رخت میشوره:) همه جوره ترحم برانگیره. ولی خب مع الاسف ما تو ساختمونمون یدونه هم پیرمرد نداریم. یه پیرزن داریم که اونم احتمالا منم. 

چرا  به خودم گفتم پیرزن و چرا گفتم احتمالا؟ جونم براتون بگه که تو ماه گذشته دو نفر، یکی برادر کوچیکم و اون یکیم خانم برادر بزرگم، تو جواب من که ازشون واسه لطفی تشکر کردم، گفتن ایشالله خدا سایه ی شما رو سر ما حفظ کنه!  خداوکیلی این جمله ی دعاییو قبلنا واسه ریش سفیدا و کهنسالای فامیل نمی گفتن؟ یعنی من رفتم تو کلوپ ریش سفیدا و کهنسالا و خودم خبر ندارم؟  احتمالا رفتم و خودم تو انکارم:)) 

 از تموم این حرفا که بگذریم چه من کهنسال باشم چه نباشم ،در حال حاضرباز بدخوابم شدید الشدود. کولر طبقه اولیا مثل هیلتی صدای تکرار شونده ی رومخ میده.

چه کنم چیکار کنم تو منو نشناختی تو بگو به کی به چی عشق منو باختی!